"A" my name is...

Okay, so this is one of those playground type games, as you may remember. Basically you go through the alphabet and fill in the blanks in the form below.

“A (or other letter)” my name is (insert name starting with A or other letter here) and my (friend’s/wife’s/husband’s/sister’s etc.) name is (insert other A or other letter name here). We live in (insert place starting with A or other letter) and we (insert verb starting with A or other letter) (insert noun starting with A or other letter).

Maybe it will be fun… who knows?

“A” my name is [name]Ana[/name]”s and my aunt’s name is [name]Antonia[/name]. We live in Antarctica and we attract aliens!

Let’s see if I got this right, never played this before.

“M” my name is [name]Mia[/name] and my sister’s name is [name]Mariana[/name]. We live in Montreal and we mount macaques.

You’ve got it, but the game goes in alphabetical order (at least that’s how I played it). ([name]Mariana[/name] is really pretty!) :slight_smile:

:slight_smile:

I’ll go next with a B name:

B my name is [name]Beatrix[/name] and my husband’s name is [name]Benjamin[/name]. We live in Bulgaria and we bundle beets.

(C is next…)

“C” my name is [name]Cora[/name] and my cousin’s name is [name]Cody[/name]. We live in [name]Columbia[/name] and we carry coffee!

(Great idea, Salifer!) :slight_smile:

D my name is [name]Dahlia[/name] and my husband’s name is [name]Dashiell[/name]. We live in Delaware and we dunk doughnuts.

E my name is [name]Evangeline[/name] and my husband’s name is [name]Emile[/name]. We live in [name]Essex[/name] and we eat elderberries.

F my name is [name]Frances[/name] and my father’s name is [name]Fred[/name]. We live in Finland and we fling forks.

“G” My name is [name]Grace[/name] and my friend’s name is [name]Gabrielle[/name]. We live in Greece and we gather Grapes.

H my name is [name]Haidee[/name], my husband’s name is [name]Horatio[/name]. We live in Hungary and we help hobos.

I my name is [name]Ilse[/name] and my sister’s name is [name]Imani[/name]. We live in [name]Ireland[/name] and ignore idiots.

[name]Hi[/name], my name is [name]Jack[/name], my wife’s name is [name]Jen[/name], we live in [name]Jefferson[/name] ([name]Colorado[/name]) and we juggle jewelry

[name]Hi[/name], my name is [name]Kira[/name], my husband’s name is [name]Kellan[/name], we live in Korea and we keep kissing :stuck_out_tongue:

“L”, my name is [name]Leslie[/name] (it really is!), & my niece [name]Lucy[/name] and I love living lakeside!

M my name is [name]Margot[/name] and my mother’s name is [name]Mallory[/name]. We live in [name]Martha[/name]'s Vineyard and we melt marshmallows!

My comedy relief, thanks!

N my name is [name]Nikki[/name] and my nana’s name is [name]Nina[/name]. We live in New [name]Jersey[/name] and we navigate nickels.

O my name is [name]Olivia[/name] and my brother’s name is [name]Oliver[/name]. We live in Oklahoma and we open olives.

P my name is [name]Parisa[/name] and my mother’s name is [name]Perla[/name]. We live on Patmos and play pan-pipes.

Q my name is [name]Quinn[/name], my brother’s name is [name]Quincy[/name], we live in [name]Quebec[/name], and we quilt quilts.