Auntly Names: Like Any?

OK, I give up on polls. Just curious if any of these names have any fans.

1. Thelma
    1. Georgette
    1. Carol
    1. Barbara
    1. Lois
    1. Cathy
    1. Sandra
    1. Harriet
    1. Ethel
    1. Lorraine
    1. Nanette
    1. Velma
    1. Heloise
    1. Gladys
    1. Marjorie
4 Likes

I think the most wearable ones on the list are probably [name_f]Lois[/name_f] and [name_f]Marjorie[/name_f].

1 Like

[name_f]Lorraine[/name_f] is on and off of my long list, I love the nickname [name_u]Raine[/name_u] for it as well!

Also love [name_f]Marjorie[/name_f] and [name_f]Velma[/name_f].

1 Like

I love [name_f]Lorraine[/name_f]! I also like [name_f]Lois[/name_f], [name_f]Nanette[/name_f], and [name_f]Marjorie[/name_f].

[name_f]Heloise[/name_f] and [name_f]Ethel[/name_f] have been growing on me a bit, too.

1 Like

[name_f]Harriet[/name_f], [name_f]Ethel[/name_f] and [name_f]Velma[/name_f] for me!

1 Like

love this!

my favorites are [name_f]Nanette[/name_f] (:pleading_face:), [name_f]Marjorie[/name_f], [name_f]Harriet[/name_f], [name_f]Carol[/name_f], [name_f]Thelma[/name_f], [name_f]Ethel[/name_f], and [name_f]Velma[/name_f].

(also, if you have any questions about polls, feel free to let me know!! I can try to help!)

1 Like

Thank you! I might.

1 Like

[name_f]Lois[/name_f] is the most wearable to me.

1 Like

I love [name_f]Marjorie[/name_f], [name_f]Harriet[/name_f], [name_f]Carol[/name_f] , [name_f]Lois[/name_f] , [name_f]Gladys[/name_f], [name_f]Heloise[/name_f] and [name_f]Velma[/name_f]

I like [name_f]Georgette[/name_f], [name_f]Thelma[/name_f], [name_f]Nanette[/name_f] , [name_f]Lorraine[/name_f] and [name_f]Ethel[/name_f]

Names that aren’t for me but appreciate for others:
[name_f]Kathy[/name_f] / [name_f]Cathy[/name_f] ( I LOVE [name_f]Katherine[/name_f] though) [name_f]Barbara[/name_f] and [name_f]Sandra[/name_f]

1 Like

If you want to dm me, you can as well! I’m always here :slightly_smiling_face:

1 Like

[name_f]Marjorie[/name_f] is my absolute favorite–such a sweet and happy-sounding name, yet strong and grounded. [name_f]My[/name_f] runners up would be [name_f]Harriet[/name_f] and [name_f]Lois[/name_f]. I also like [name_f]Georgette[/name_f], [name_f]Cathy[/name_f], [name_f]Nanette[/name_f], [name_f]Heloise[/name_f], and [name_f]Gladys[/name_f], in no particular order!

1 Like

[name_f]Harriet[/name_f], [name_f]Nanette[/name_f], and [name_f]Georgette[/name_f] :heart_eyes:

1 Like

Of course they do! :blush: You see [name_f]Harriet[/name_f] and all the “George” names on here all the time.

I also love [name_f]Lois[/name_f], [name_f]Lorraine[/name_f], and [name_f]Marjorie[/name_f] and like [name_f]Thelma[/name_f], [name_f]Cathy[/name_f], [name_f]Sandra[/name_f], [name_f]Nanette[/name_f] and [name_f]Velma[/name_f]. [name_f]Bernadette[/name_f] is one of the top names on our list, which you might also like.

1 Like

I love [name_f]Thelma[/name_f], [name_f]Barbara[/name_f], [name_f]Lois[/name_f], [name_f]Sandra[/name_f], [name_f]Harriet[/name_f], [name_f]Lorraine[/name_f], [name_f]Heloise[/name_f] and [name_f]Gladys[/name_f]. I like all of them, though. I guess my style could be kind of aunt/uncle names to some people :crazy_face:

1 Like

I like [name_f]Carol[/name_f], [name_f]Harriet[/name_f], [name_f]Ethel[/name_f], [name_f]Heloise[/name_f] and [name_f]Marjorie[/name_f]. :blush:

1 Like

I like [name_f]Carolyn[/name_f] (which is similar to Carol).

1 Like

Big fan of [name_f]Georgette[/name_f]. [name_f]My[/name_f] mum is a [name_f]Georgina[/name_f] :blush:I also like [name_f]Nanette[/name_f] and [name_f]Velma[/name_f]. But [name_f]Velma[/name_f] is strongly associated with scooby doo for me because my son loves the cartoon.

1 Like

I really like [name_f]Harriet[/name_f], [name_f]Nanette[/name_f], and [name_f]Heloise[/name_f]!

1 Like

[name_f]My[/name_f] favorites are [name_f]Thelma[/name_f], [name_f]Marjorie[/name_f], [name_f]Heloise[/name_f], [name_f]Cathy[/name_f], [name_f]Lorraine[/name_f], [name_f]Carol[/name_f], [name_f]Lois[/name_f], [name_f]Velma[/name_f], and [name_f]Ethel[/name_f]! [name_f]My[/name_f] absolute favorite is [name_f]Marjorie[/name_f], followed by [name_f]Thelma[/name_f].

1 Like

I love [name_f]Ethel[/name_f] and [name_f]Marjorie[/name_f] but I don’t know how usable [name_f]Ethel[/name_f] would be on a child today.

1 Like