I like [name]Cecilia[/name] a lot! I prefer [name]Cecily[/name], but [name]Cecilia[/name] is pretty too. I prefer the [name]Cecilia[/name] spelling, which, I believe, is more common. I definitely think [name]Cilla[/name] could work as a nn, but I prefer Ceci/Cici, [name]Celia[/name], or even [name]Celie[/name].
For some reason, [name]Cecilia[/name] [name]Beth[/name] was my first idea. I also love the idea of [name]Cecilia[/name] [name]Isabelle[/name] for the nn [name]Celie[/name] [name]Belle[/name].
Oh I really love [name]Celie[/name], and [name]Celie[/name] [name]Belle[/name] is adorable! [name]Belle[/name] has been a long time favorite of mine and I hope to use it some day (probably as a middle name, but first name is an option too). I like [name]Cecilia[/name] [name]Kate[/name] and [name]Cecilia[/name] [name]Annabel[/name]. Thanks for your opinions!
[name]Cecelia[/name] is how I prefer it spelled. I don’t see why [name]Cilla[/name] couldn’t work as an nn, although it reminds me too much of biology and cillia personally…
[name]Cecelia[/name] is a really beautiful name I love the nn of [name]Cilla[/name] it reminds me of the singer [name]Cilla[/name] [name]Black[/name]. I would spell as [name]Cecelia[/name].
I love [name]Cecilia[/name], especially with that spelling. I like [name]Cilla[/name] too (although it does remind me of [name]Cilla[/name] [name]Black[/name])!
My fav is [name]Celia[/name], but I hav a thing for southern charm. Other Nns are:
CC, CeCe
[name]Lia[/name]
[name]Ella[/name]
[name]Ellie[/name]
[name]Eli[/name]
[name]Celie[/name]
[name]Cecil[/name]
I always thought that [name]Cecelia[/name] was the more popular spelling, especially with the nn [name]Celia[/name]! [name]Cecilia[/name] looks strange to me. I don’t like [name]Cilla[/name] as a nickname, much prefer Cece, [name]Celia[/name] or [name]Lia[/name].
I do love this name, but I wonder what the reaction would be in the UK?!
Hm - I love the name, and both spellings of it, and I prefer the nickname [name]Celia[/name].
Middle name suggestions:
[name]Cecilia[/name] [name]Mireille[/name]
[name]Cecilia[/name] [name]Carys[/name]
[name]Cecilia[/name] [name]Violet[/name]
[name]Cecilia[/name] [name]Noelle[/name]
[name]Cecilia[/name] [name]Maeve[/name]
[name]Cecilia[/name] [name]Pearl[/name]
[name]Cecilia[/name] [name]Faith[/name]
[name]Cecilia[/name] [name]Pilar[/name]
[name]Cecilia[/name] [name]Prudence[/name]
[name]Cecilia[/name] [name]Rhianne[/name]
[name]Cecilia[/name] [name]Rhiannon[/name]