Clio vs Lenora

I have another one. Which do you like better, [name]Clio[/name] or [name]Lenora[/name]? The middle name is [name]Anne[/name] (family name.)

I like [name]Lenora[/name] best.

[name]Lenora[/name] is lovely.

Definitely [name]Clio[/name]! In Greek mythology, she was the muse of history. Her name was actually spelt Kleio, and it is thought that she brought the alphabet to Greece.

Definitely [name]Clio[/name].

[name]Lenora[/name] [name]Anne[/name] is wonderful!

[name]Lenora[/name] by a million, I think it’s beautiful.

I love [name]Clio[/name]. [name]Clio[/name] [name]Anne[/name] sound modern but classic.

[name]Lenora[/name] is okay. I prefer just [name]Lenore[/name].

[name]Clio[/name] [name]Anne[/name] still for me. It’s not just for the mythological connections but because I think the flow of [name]Clio[/name] [name]Anne[/name] is chic and beautiful while [name]Lenora[/name] [name]Anne[/name] is clunky to me. I prefer [name]Lenore[/name], but [name]Lenore[/name] [name]Anne[/name] is still meh. [name]Leanora[/name] [name]Anne[/name] maybe…

Anyway! [name]Clio[/name] [name]Anne[/name] is gorgeous!

[name]Lenora[/name] [name]Anne[/name] is a perfect name! I just can’t like [name]Clio[/name]. It reminds me of the dog on [name]Clifford[/name] and Madam [name]Clio[/name]/psychic.

[name]Lenora[/name] [name]Anne[/name]! [name]Clio[/name] is a lovely name too, but [name]Lenora[/name] takes the cake.

I prefer [name]Clio[/name]. [name]Clio[/name] flows better with [name]Anne[/name] to me, and I prefer [name]Lenore[/name] to [name]Lenora[/name], but both are associated with tragic [name]Poe[/name] writings.

I don’t care for either which is weird cause I absolutely love [name]Cleo[/name] and [name]Leonie[/name] which are super similar. If I’d have to pick I’d say [name]Clio[/name] cause she’s got great history and sounds the same as [name]Cleo[/name] which I like.

I prefer the flow of [name]Lenora[/name] [name]Anne[/name], but [name]Clio[/name] is really special.
I wish [name]Clio[/name] [name]Lenore[/name] were an option.
[name]Anne[/name]-variations:
[name]Clio[/name] [name]Ana[/name]ïs
[name]Clio[/name] [name]Agnes[/name]
[name]Clio[/name] [name]Anatolia[/name]
[name]Clio[/name] [name]Anthea[/name]
[name]Clio[/name] [name]Ananda[/name]
[name]Clio[/name] [name]Angelica[/name]
[name]Clio[/name] [name]Antonia[/name]

[name]Clio[/name] is my favourite of the too. A lovely name.

My choice would be [name]Lenora[/name] [name]Anne[/name]. It’s very pretty.

Definitely [name]Clio[/name]! (though I slightly prefer [name]Cleo[/name].) I disagree with previous posters–[name]Clio[/name] [name]Anne[/name] flows much better than the back-to-back A’s of [name]Lenora[/name] [name]Anne[/name].

[name]Clio[/name] [name]Anne[/name]. I prefer the flow.

I second emmabobemma’s suggestion of [name]Clio[/name] [name]Lenore[/name]!

I prefer [name]Leonora[/name], [name]Honora[/name] or [name]Eleanora[/name] to [name]Lenora[/name], but that’s just me.

I prefer [name]Lenora[/name], [name]Clio[/name] reminds me of the car.

I slightly prefer [name]Clio[/name]. I love a nice feminine-sounding, but short name.

[name]Lenora[/name] is pretty, but rings a bit sorrowful to me (probably because of [name]Poe[/name]'s [name]Lenore[/name])