[name_m]Samuel[/name_m]
[name_u]Shane[/name_u]
[name_u]Arlo[/name_u]
[name_m]Joseph[/name_m]
[name_u]Owen[/name_u]
I need a first and a middle today. Checking out of the hospital!
[name_m]Samuel[/name_m]
[name_u]Shane[/name_u]
[name_u]Arlo[/name_u]
[name_m]Joseph[/name_m]
[name_u]Owen[/name_u]
I need a first and a middle today. Checking out of the hospital!
[name_m]Joseph[/name_m] [name_u]Arlo[/name_u] sounds like a winner to me.
[name_u]Arlo[/name_u] [name_u]Shane[/name_u]
[name_m]Samuel[/name_m] [name_m]Joseph[/name_m]
[name_u]Owen[/name_u] [name_m]Samuel[/name_m]
[name_m]Samuel[/name_m] [name_m]Joseph[/name_m]
[name_m]Samuel[/name_m] [name_u]Arlo[/name_u]
[name_m]Joseph[/name_m] [name_u]Arlo[/name_u]
[name_u]Arlo[/name_u] [name_m]Samuel[/name_m]
[name_m]Samuel[/name_m], [name_m]Samuel[/name_m], [name_m]Samuel[/name_m]! I like [name_m]Samuel[/name_m] [name_u]Arlo[/name_u], [name_u]Owen[/name_u] [name_m]Samuel[/name_m]/[name_m]Samuel[/name_m] [name_u]Owen[/name_u], [name_m]Joseph[/name_m] [name_u]Owen[/name_u], and [name_m]Joseph[/name_m] [name_m]Samuel[/name_m]. I’d love to see [name_m]Samuel[/name_m] [name_m]Grant[/name_m]/[name_m]Joseph[/name_m] [name_m]Grant[/name_m] if you’re open to a MN not on this list.
Good luck!
[name_m]Samuel[/name_m] [name_u]Arlo[/name_u] or [name_m]Joseph[/name_m] [name_u]Arlo[/name_u] appeal to me most of all.
[name_u]Shane[/name_u] is a name of boys I have not liked.
[name_u]Arlo[/name_u] is nice, but rural.
I would go with [name_m]Joseph[/name_m] [name_u]Owen[/name_u] or [name_u]Owen[/name_u] [name_m]Joseph[/name_m] or [name_m]Josiah[/name_m].
Edited for privacy.
I’m quite partial to [name_m]Samuel[/name_m] myself. I would go with [name_m]Samuel[/name_m] [name_u]Owen[/name_u] or [name_m]Joseph[/name_m] [name_u]Arlo[/name_u].
[name_m]Samuel[/name_m] is the winner to me. [name_m]Samuel[/name_m] [name_u]Owen[/name_u] or [name_m]Samuel[/name_m] [name_m]Joseph[/name_m] would be my pick.
I like [name_u]Owen[/name_u], [name_u]Arlo[/name_u] and [name_m]Samuel[/name_m] for firsts; [name_m]Samuel[/name_m] and [name_m]Joseph[/name_m] for middles.
My personal favorite is [name_u]Owen[/name_u]. I like [name_u]Owen[/name_u] [name_m]Samuel[/name_m], very handsome.
[name_u]Arlo[/name_u] [name_m]Samuel[/name_m]