Evander or Lennox

See the results of this poll: Evander or Lennox?

Respondents: 70 (This poll is closed)

• Evander : 52 (74%)
  • Lennox: 18 (26%)

I adore [name_u]Lennox[/name_u].

My vote is [name_m]Evander[/name_m] [name_u]James[/name_u] – absolutely loving it.

[name_m]Evander[/name_m] [name_u]James[/name_u] does sound lovely

I like both.
[name_m]Evander[/name_m] is more masculine, if that’s a factor for you.
I prefer the nn potential of [name_m]Evander[/name_m]: [name_m]Anders[/name_m], [name_u]Van[/name_u]. But I do like [name_u]Lex[/name_u], X, or Nox for [name_u]Lennox[/name_u]

[name_m]Evander[/name_m] [name_m]Phillip[/name_m] is my favourite.

I definitely prefer [name_m]Evander[/name_m]. It’s strong, and handsome, easy to say/spell and even has a nice meaning.

[name_u]Love[/name_u] [name_m]Evander[/name_m], and my favourite combo would be [name_m]Evander[/name_m] [name_u]James[/name_u].

Great names. I love both, actually. [name_m]Evander[/name_m] strikes me as strong, yet approachable. And [name_u]Lennox[/name_u] strikes me as fresh and energetic. I think I’d have to go with [name_m]Evander[/name_m], as it feels more substantial.

[name_u]Lennox[/name_u] [name_m]Phillip[/name_m] would be gorgeous!!

[name_m]Evander[/name_m] is a cool name, but I love [name_u]Lennox[/name_u]. [name_u]Lennox[/name_u] [name_u]James[/name_u].

[name_u]Leslie[/name_u]

[name_u]Lennox[/name_u] for me. [name_m]Evander[/name_m] is kind of plain to me maybe? But I have a huge name crush on [name_u]Lennox[/name_u].

[name_m]Evander[/name_m] [name_u]James[/name_u] or [name_m]Evander[/name_m] [name_m]Phillip[/name_m] get my vote :slight_smile:

[name_m]Evander[/name_m] [name_u]James[/name_u]. :slight_smile:

[name_m]Evander[/name_m] by far :slight_smile: