A few of my friends have small children and while we don’t want children for a couple more years- I love thinking about names!
I’m looking for opinions on our favourites and middle name suggestions (we aren’t using family names). Our last name is Dutch and three syllables…
[name]Eliza[/name] [name]Jane[/name] (the only exception-[name]Jane[/name] is my mothers’ name)
[name]Violet[/name] [name]Elise[/name]
[name]Emma[/name] [name]Leonie[/name] - hubby’s fave
[name]Freya[/name]
([name]Nora[/name]
[name]Stella[/name]
[name]Imogen[/name]
[name]Iris[/name])- hubby doesn’t like
[name]Seth[/name] - hubby’s fave
[name]Reuben[/name]
[name]Emmett[/name]
[name]Ryan[/name]
[name]Jonah[/name]
Thanks, feel free to share some of your own favourites!
I adore [name]Imogen[/name], [name]Freya[/name], [name]Nora[/name] and [name]Violet[/name] from the girls list. I love [name]Leonie[/name] but not [name]Emma[/name], it’s pretty dated here.
[name]Nora[/name] [name]Leonie[/name] would be gorgeous! [name]Imogen[/name] [name]Violet[/name]? [name]Freya[/name] [name]Violet[/name]? [name]Iris[/name] [name]Amelia[/name]? [name]Nora[/name] [name]Alice[/name]? [name]Violet[/name] [name]Clara[/name]?
[name]Seth[/name], [name]Reuben[/name], [name]Emmett[/name] and [name]Jonah[/name] are all lovely, not keen on [name]Ryan[/name] though. [name]Ryan[/name] is a little bland.
[name]Seth[/name] [name]Joseph[/name], [name]Seth[/name] [name]Jacob[/name], [name]Seth[/name] [name]Ryan[/name], [name]Seth[/name] [name]William[/name]?
[name]Reuben[/name] [name]Drake[/name], [name]Reuben[/name] [name]Oscar[/name], [name]Reuben[/name] [name]Leo[/name], [name]Reuben[/name] [name]Levi[/name]?
[name]Emmett[/name] [name]Jude[/name], [name]Emmett[/name] [name]Cole[/name], [name]Emmett[/name] [name]Xander[/name], [name]Emmett[/name] [name]Jasper[/name]?
[name]Jonah[/name] [name]Kai[/name], [name]Jonah[/name] [name]Elliot[/name], [name]Jonah[/name] [name]Cade[/name], [name]Jonah[/name] [name]Finn[/name], [name]Jonah[/name] [name]Quinn[/name]?
[name]Eliza[/name] [name]Jane[/name]: [name]Love[/name] it, such a classic timless name that works well on a person of any age. Plus I love that [name]Jane[/name] honours family, great idea!
[name]Violet[/name] [name]Elise[/name]: I have never really been a fan of either name to be honest but I think together they work really well.
[name]Emma[/name] [name]Leonie[/name]: Defintely my favourite out of the three combos. [name]Leonie[/name] is such a cool quirky middle name for the classic [name]Emma[/name].
Out of the single girls names, I really like [name]Stella[/name], [name]Iris[/name] and [name]Freya[/name]. The other two seem really dated too me.
[name]Reuben[/name], [name]Emmett[/name] and [name]Jonah[/name] are my favourite out of the boys names. [name]Seth[/name] always looks more of a nn to me but have no idea what I would use as a longer name for it. And [name]Ryan[/name] just seems really dated again to me and I have never met another [name]Ryan[/name] who is younger than 20.
[name]Bree[/name]
I think [name]Emma[/name] [name]Leonie[/name] is really great! [name]Emma[/name] is pretty common and trendy but pairing with [name]Leonie[/name] makes a world of difference to me. This combo seems worldly and sweet to me 
I love [name]Freya[/name], [name]Nora[/name] and [name]Iris[/name], too. [name]Eliza[/name] [name]Jane[/name] is nice, and I like [name]Violet[/name].
For boys, I love [name]Seth[/name], [name]Emmett[/name] and [name]Jonah[/name]. I could do without [name]Ryan[/name], but [name]Reuben[/name] is nice.