I think we have our name list narrowed down to a final 3 names… which name do you like best?
[name]Penelope[/name] [name]Kate[/name]
[name]Audrey[/name] [name]Kate[/name]
[name]Elodie[/name] [name]Kate[/name]
(I’m not sure how to make a poll)
I think we have our name list narrowed down to a final 3 names… which name do you like best?
(I’m not sure how to make a poll)
[name]Elodie[/name] [name]Kate[/name] is my favorite. Could be feminine or tomboyish, or somewhere in between The other two names are great too, though, so I don’t think you can go wrong!
[name]Penelope[/name] [name]Kate[/name] just sounds absolutely fabulous, plus there are so many nicknames for [name]Penelope[/name]! My second choice is [name]Elodie[/name] [name]Kate[/name]. Compared to [name]Penelope[/name] and [name]Elodie[/name], [name]Audrey[/name] sounds a bit… dull. Sorry!
[name]Elodie[/name] [name]Kate[/name], definitely!
I like [name]Audrey[/name] [name]Kate[/name]! [name]Just[/name] my personal preference!
Definitely [name]Elodie[/name] [name]Kate[/name] for me! I’ve never been a fan of [name]Penelope[/name], myself. [name]Audrey[/name] is nice, but [name]Elodie[/name] is just so mellifluous… I love it!
[name]Elodie[/name] [name]Kate[/name]!
[name]Elodie[/name] [name]Kate[/name] I agree that [name]Audrey[/name] seems more common and a little less…striking that the others. [name]Penelope[/name] has grown on me since I joined NB, but it still feels a little like a name that’s trying too hard [name]IMO[/name]. [name]Elodie[/name] is musical, unusual, and sweet and [name]Kate[/name] just adds a little spunk!
[name]Elodie[/name] [name]Kate[/name] for me too x
[name]Audrey[/name] or [name]Penelope[/name]. [name]Both[/name] great classic names!
[name]Penelope[/name] is my favorite, [name]Audrey[/name] is OK, I am not into [name]Elodie[/name]…sounds like [name]Melody[/name] without the M to me, made-up seeming and trendy sounding. I like the classic ones a whole lot better.
[name]Penelope[/name] [name]Kate[/name] is my fave, but I think the other two combos also work well.
I like them all! I like them in this order though:
[name]Audrey[/name] [name]Kate[/name] is just perfect!
Oooh all three are quite pretty, but I pick [name]Penelope[/name] [name]Kate[/name].
I vote [name]Audrey[/name].
[name]Love[/name] [name]Penelope[/name] [name]Kate[/name]! [name]Audrey[/name] is great too. I really don’t like [name]Elodie[/name], though.
[name]Penelope[/name] [name]Kate[/name]!
[name]Elodie[/name] [name]Kate[/name] is adorable.