So I’ve been liking the name [name]Minnie[/name] lately but feel it needs a full name to back it up. I am not interested in [name]Minerva[/name] or [name]Wilhelmina[/name] and I don’t mind branching out a bit as far as M names go. My only rules are it has to start with an M and also contain an N in it OR start with a different letter but contain “min” somewhere in it…and not be really obscure. Thnk you!
Oh, also I will probably be using the middle name [name]Louise[/name] ( to honor my g grandmother)- [name]Minnie[/name] [name]Lou[/name]
[name]Hermina[/name]
[name]Hermione[/name]
[name]Mina[/name]
[name]Melinda[/name]
[name]Melina[/name]
[name]Melanie[/name]
[name]Marin[/name]/Maryn
[name]Marina[/name]
[name]Madeline[/name]
I really like the last two!
you could go down the [name]Madeline[/name]/[name]Madeleine[/name]/[name]Madelyn[/name] path or:
[name]Marion[/name]
[name]Madigan[/name]
[name]Marlene[/name]
[name]Magnolia[/name]
[name]Maine[/name]
[name]Malin[/name]
[name]Malina[/name]
[name]Marin[/name]
[name]Marine[/name]
[name]Marine[/name]
[name]Milena[/name]
[name]Mina[/name]
[name]Adamina[/name]/[name]Adamine[/name]
Almine
My newest cousin is nicknamed [name]Minni[/name] but that’s just because she was premature her real name is [name]Madison[/name] [name]Fleur[/name] which I think is quite lovely in itself but [name]Mini[/name] could just be a nn cause babies are small and not have anything to do with her actual name if you didn’t like any of the [name]Mini[/name] options
I want to add [name]Araminta[/name]. [name]Araminta[/name] [name]Louise[/name] is so pretty…
What about [name]Minuet[/name]
My favorite is [name]Jasmine[/name]
[name]Minnie[/name] [name]Lou[/name] is cute! I love previous suggestion of [name]Araminta[/name]!
Others:
[name]Mina[/name]
[name]Miranda[/name]
[name]Dominique[/name]
[name]Gemini[/name] (too out there?)
Minonette or Minnieonette ( Variation French endearment, meaning dainty acording to nameberry)
[name]Philomene[/name]
[name]Jessamine[/name]
[name]Benjamina[/name]
[name]Morgan[/name] & [name]Morgana[/name]
Mariamne
[name]Miranda[/name]
This is really funny, i was thinking just this morning that a little [name]Clementine[/name] nn [name]Minnie[/name] would be lovely. I love [name]Clementine[/name] [name]Louise[/name]. [name]Minnie[/name] is adorable!
I was going to say [name]Araminta[/name], but we’ve you covered.