Georgia Abigail or Georgia sage

[name_u]New[/name_u] combo on my list. [name_f]Do[/name_f] prefer [name_f]Georgia[/name_f] s sage or [name_f]Georgia[/name_f] Abigail.?

I also like [name_f]Georgia[/name_f] rose, [name_f]Georgia[/name_f] violet

2 Likes

[name_f]Georgia[/name_f] [name_u]Sage[/name_u] or [name_f]Georgia[/name_f] Rose!!

[name_f]Georgia[/name_f] [name_u]Sage[/name_u]!

I like [name_f]Georgia[/name_f] [name_f]Abigail[/name_f], but to me [name_f]Abigail[/name_f] is a perfect middle to almost any name along with [name_f]Renee[/name_f] and [name_f]Elise[/name_f].

[name_f]Georgia[/name_f] [name_u]Sage[/name_u]!

[name_f]Georgia[/name_f] [name_u]Sage[/name_u]. The back to back A sounds of [name_f]Georgia[/name_f] [name_f]Abigail[/name_f] aren’t working for me. [name_f]Georgia[/name_f] [name_f]Violet[/name_f] is ok but I’m not a big fan of [name_f]Violet[/name_f] and I dislike [name_f]Georgia[/name_f] [name_f]Rose[/name_f] because [name_f]Rose[/name_f] feels really overused to me (if it has special meaning for you I can get behind it).

Georgia Abigail :womans_hat::green_apple: and Georgia Violet :butterfly::roller_skate: are my favorites!

I like the Rose combo… but personally, it makes me think of this song’s lyrics. Lol! A little association, but notable to my own self.

[name_f]Georgia[/name_f] [name_f]Abigail[/name_f]

[name_f]Georgia[/name_f] [name_u]Sage[/name_u]! Though [name_f]Georgia[/name_f] [name_f]Violet[/name_f] is my fave!

[name_f]Georgia[/name_f] [name_u]Sage[/name_u]

I think [name_f]Georgia[/name_f] [name_f]Violet[/name_f], [name_f]Rose[/name_f], or [name_u]Sage[/name_u] works well. [name_m]Even[/name_m] though [name_f]Abigail[/name_f] is a more similar style to [name_f]Georgia[/name_f], it doesn’t flow very well

[name_f]Georgia[/name_f] [name_f]Violet[/name_f]

[name_f]Georgia[/name_f] [name_f]Abigail[/name_f]!

Out of the 4 options, [name_f]Georgia[/name_f] [name_f]Abigail[/name_f] is the hardest to say, just because [name_f]Georgia[/name_f] ends with a vowel sound and [name_f]Abigail[/name_f] starts with one. It looks so beautiful written down, though!

[name_f]Georgia[/name_f] [name_f]Violet[/name_f] or [name_f]Georgia[/name_f] [name_u]Sage[/name_u]!