[name]Jasper[/name] [name]Grey[/name] Masem: I love [name]Jasper[/name] [name]Grey[/name], but to me, it doesn’t work with Masem if it’s pronounced Mass-em. (All I hear is the rhyming Jass Mass.) If, however, the last name is pronounced [name]May[/name]-sem, this would be my pick.
Wait! I don’t know why this jumped out at me, but when I say the name aloud, “[name]Jasper[/name] Masem” sounds like “Ja-SPERM Assem.”
I totally hear the word “sperm,” and if he uses [name]Jasper[/name] M. in school, well, it’s just something my eye sees. Granted, I may be the only one who hears this word when I say the name, but the M from your last name attaches to the end of the first name for me. I thought I’d mention it.
[name]Milo[/name] [name]Grey[/name] Masem: I love [name]Milo[/name] [name]Grey[/name], but like everyone said, I’m not feeling the double M.
[name]Oscar[/name] [name]Grey[/name] Masem: [name]Oscar[/name] is popular, but to me, it flows the best with Masem (pronounced Mass-em).
Neah [name]Grey[/name] Masem (or possibly Neah [name]Bay[/name]): I’m really sorry, but I don’t care for Neah.
[name]Mila[/name] [name]Grey[/name] Masem: I like [name]Mila[/name], but to me, [name]Mila[/name] Masem doesn’t sound right.
[name]Nora[/name] [name]Grey[/name] Masem: [name]Nora[/name] Masem gets my vote, but like [name]Susan[/name] said, I’d personally use [name]Eleanor[/name].
[name]Everett[/name] [name]Grey[/name] (or [name]Everett[/name] [name]Oscar[/name])
[name]Elliott[/name] [name]Grey[/name] Masem (I also love [name]Elliott[/name] [name]Oscar[/name] Masem)
[name]Theodore[/name] [name]Grey[/name]
[name]Edward[/name] [name]Grey[/name]
[name]Dexter[/name] [name]Grey[/name]
[name]Felix[/name] [name]Grey[/name]
[name]Phineas[/name] [name]Grey[/name]
[name]Xavier[/name] [name]Grey[/name]
[name]Annabel[/name] [name]Grey[/name]
[name]Cordelia[/name] [name]Grey[/name]
[name]Charlotte[/name] [name]Grey[/name]
[name]Felicity[/name] [name]Grey[/name]
[name]Flora[/name] [name]Grey[/name]
[name]Genevieve[/name] [name]Grey[/name]
[name]Georgia[/name] [name]Grey[/name]
[name]Helena[/name] [name]Grey[/name]
[name]Julia[/name] [name]Grey[/name]
[name]Josephine[/name] [name]Grey[/name]
[name]Louisa[/name] [name]Grey[/name]
[name]Miranda[/name] [name]Grey[/name]
[name]Rosalind[/name] [name]Grey[/name]
[name]Rosalie[/name] [name]Grey[/name]
[name]Stella[/name] [name]Grey[/name]
I kept [name]Grey[/name] as the middle name, but in a lot of instances, it feels like a longer middle name is needed for the flow.
Best wishes to you!