What do you think about the name [name]Gwenora[/name]?
[name]Do[/name] you prefer [name]Gwyneira[/name] to [name]Gwenora[/name]?
I have [name]Guinevere[/name] on my list, primarily as a middle name. Would it be okay to use [name]Guinevere[/name] as a middle name for one child and [name]Gwyneira[/name]/[name]Gwenora[/name] as a first name for another?
[name]Gwendolyn[/name] vs [name]Guinevere[/name] vs [name]Gwenora[/name] vs [name]Gwyneira[/name]
Can you picture two sisters name [name]Gwenora[/name] and [name]Isadora[/name]?
What do you think about the name [name]Gwenora[/name]? I think it’s pretty.
[name]Do[/name] you prefer [name]Gwyneira[/name] to [name]Gwenora[/name]? No. I prefer [name]Gwenora[/name] to [name]Gwyneira[/name].
I have [name]Guinevere[/name] on my list, primarily as a middle name. Would it be okay to use [name]Guinevere[/name] as a middle name for one child and [name]Gwyneira[/name]/[name]Gwenora[/name] as a first name for another? I think it would be fine. They are completely different names.
[name]Gwendolyn[/name] vs [name]Guinevere[/name] vs [name]Gwenora[/name] vs [name]Gwyneira[/name]: I don’t know how to pronounce [name]Guinevere[/name], and I don’t like names that look so confusing, so that one is my least favorite. My top pick would be [name]Gwendolyn[/name], followed by [name]Gwenora[/name].
Can you picture two sisters name [name]Gwenora[/name] and [name]Isadora[/name]? Hm. I can’t decide if it looks goofy to me, or if it looks okay. I would probably not do it, but it’s not HORRIBLE if you love both names.
I definitely prefer [name]Gwyneira[/name]. I’ve got a weakness for [name]Eira[/name] names.
Oh, yes, no problem at all. [name]Guinevere[/name] and [name]Gwyneira[/name]/nora are very different.
[name]Gwyneira[/name], [name]Guinevere[/name], [name]Gwendolyn[/name], [name]Gwenora[/name]. (Nothing against [name]Gwenora[/name], I just really love the others.)
Honestly, too close for my taste. Besides, [name]Isadora[/name] sounds whimpy in comparison.
[name]Gwenora[/name] intrigues me. I’ve loved [name]Gwenore[/name] for years, and I tend to prefer the -e endings to the -a ones, so I prefer [name]Gwenore[/name], but [name]Gwenora[/name] is nice.
I guess that was just the answer to number one. haha. I like it, but I like [name]Gwenore[/name] more.
[name]Gwenora[/name]. I never particularly found [name]Gwyneira[/name] appealing at all–I think [name]Gwenora[/name] is a lovely alternative!
I think if one’s a MN and one’s a FN then yes, it’d work.
[name]Gwendolyn[/name] (adore! Plus, there’s the Importance of Being [name]Earnest[/name] association, which makes me love it even more), then [name]Gwenora[/name], then [name]Guinevere[/name], then [name]Gwyneira[/name].
I agree with @lexiem that the -ora endings are too much together. For sisters like [name]Anya[/name] and [name]Lilia[/name], I wouldn’t even notice that they end similarly, but [name]Isadora[/name] and [name]Gwenora[/name] are just too similar. I think maybe [name]Isadora[/name] and [name]Gwenore[/name] could work, though…
I like it, especially as I love the nn [name]Gwen[/name]. It’s unexpected and strong.
I prefer [name]Gwyneira[/name] as it feels a bit more magical to me, and I’m not a fan of [name]Nora[/name] at all.
[name]LOVE[/name] [name]Guinevere[/name]. Using both might be a little awkward as I think [name]Gwenora[/name] is a variation of [name]Guinevere[/name], but it could definitely work. That being said, I would personally swap them around and have [name]Guinevere[/name] as the first name
[name]Guinevere[/name] is by far my favourite. Then [name]Gwyneira[/name], then [name]Gwendolyn[/name], then [name]Gwenora[/name]. I actually really like them all, though.
They might work nicely together, but for me the endings are just a little too much.
[name]Gwenora[/name] made me think Menorah… I prefer [name]Gwendolyn[/name] or [name]Guinevere[/name]. [name]Gwenora[/name] and [name]Isadora[/name] is just too rhymey for me with the nora and dora parts.