Having baby this week- one more round of second guessing!

[name]Sophie[/name]-[name]Claire[/name] [name]Juliette[/name] or [name]Sophie[/name]-[name]Claire[/name] [name]Evangeline[/name]???
Thanks ladies!!

My vote goes to [name]Sophie[/name]-[name]Claire[/name] [name]Evangeline[/name]! To me it flows the best. Good luck to you!

Definitely [name]Sophie[/name] [name]Claire[/name] [name]Juliette[/name]! It’s gorgeous.

[name]Both[/name] names are great! But I think I prefer [name]Juliette[/name] just slightly.

A beautiful name, it has my vote although I love [name]Juliet[/name] a lot.

A beautiful name, it has my vote although I love [name]Juliet[/name] a lot.[/quote]
I second (or do I say third?) that!(: Beautiful combo!

[name]Both[/name] are beautiful, but [name]Sophie[/name]-[name]Claire[/name] [name]Juliette[/name] is just stunning and it flows the best in my opinion. Also, it seems to be the one you’ve loved best all along…

Good luck with your baby girl! :slight_smile:

[name]Sophie[/name]-[name]Claire[/name] [name]Evangeline[/name] gets my vote!

I like the [name]Juliette[/name] ending…but maybe when you see her, you’ll just know. Thats what everyone keeps telling me!

[name]Evangeline[/name].

See the stress patterns.

SO-phie [name]CLAIRE[/name] e-[name]VAN[/name]-gel-ine vs
SO-phie [name]CLAIRE[/name] ju-li-ETTE

With [name]Evangeline[/name], you’re continuing the rhythm: DA-da-DA-da-DA-dada … :slight_smile:

A beautiful name, it has my vote although I love [name]Juliet[/name] a lot.[/quote]

I agree!

I vote for [name]Sophie[/name]-[name]Claire[/name] [name]Evangeline[/name]. Gorgeous name :slight_smile:

Exactly – one more vote from me for this combo! good luck –

[name]Both[/name] are nice, but I’m voting for [name]Sophie[/name]-[name]Claire[/name] [name]Juliette[/name]! Not only do I think [name]Juliette[/name] is a brighter sounding name, every letter makes a difference when you are trying to squeeze a long name into a tight space on a form.

[name]Sophie[/name]-[name]Claire[/name] [name]Evangeline[/name], beautiful!!!