I am loving these individual names, but I’m struggling to fall in love with any combo. Many don’t do it for me, or even if they do, I find myself questioning the flow. I’ve also been really into meanings, but maybe you guys can pick up something I’m not seeing.
You can mix and match my names or even leave your thoughts on my already made combos. Either would be so helpful! Which combos are keepers, or which would you change?
Feel free to suggest names with a beautiful meaning; perhaps I can be swayed to expand my list! (Which I am hoping!) Thank you!
First Names:
Vida, Isla, Alba, Emilia, Juliet, Nova, Matilda, Rosaline, Evaline, Aveline,
Maybe: Ivy, Ivory, Luna, Eva, Marina
Honor & Significant Middle Names:
Aurelia, Francesca, Francie/Francine, Dalia, Esme, Day, Dia, Monica, Rose, Rosie, Rosaline, Rosalie, Rosemary, Rosegold, Nadia, Selena, Luna, Emerald, Jade, Jane, Rowena
Other names I love:
Juliet, Isadora, Anastasia, Tatiana, Agatha, Natasha, Amarilis, Alondra, Catalina, Calypso, Eva, Ginevra, Geneva, Adria/Audria, Esmeray, Sapphire, November, Autumn, Ivy, Ivory, Vienna, Jewel, Jules, Scarlett, Hazel, Elowen, Eira, Elara, Aviva, Eluna, Elina, Altalune, Aurora, Athena, Avalon, Lavender, Willow, Violet, Violette, Violeta, Viviana, Amora, Wildrose
Combos I’d love your thoughts on!
Vida
Vida Madeline Rosie (or Rose) nn "Vivi"
Vida Rosalie Willow/Vida Willow Rosalie
Vida Rosaline/Madeline Ivy
Vida Willow Rosie
Vida Ruby Willow – Is it weird to give my daughter my name in the middle spot? Lol
Vida Matilda Luna – I LOVE The meaning of this combo, but what do you think of the flow?
Matilda
Matilda Atlas Rosaline/Rose nn “Mar” or “Mia” – What do you think of Atlas on a girl?
Matilda Rosaline Nova
Isla
Isla Juliet Wildrose – My recent favorite combo!
Isla Jade Aurelia – Aurelia is an honor name, but I am confused about this flow.
Alba
Alba Luna Viviana - I love the meaning, just thrown off by all the -A endings.
Alba Juliet Esmeray – Sunrise of the Dark Moon
Emilia
Emilia Violet/Violette Selena "Mia"
Emilia Violet Amora “Eva” or "Mia"
Emilia Jane Valentine "Mia"