Help to finalise baby name

Ok we have had a short list for 7 months now and can’t quite decide on a fav. for our baby girl due in 2 months (tomorrow!) … would be great to hear other opinions.

(in no order)
[name]Sylvie[/name]
[name]Agnes[/name]
[name]Beatrix[/name]
[name]Freya[/name]
[name]Honor[/name]
[name]Celia[/name]
[name]Edie[/name]
[name]Dora[/name]
[name]Isadora[/name]

My fave from your list is definitely [name]Freya[/name]. So sweet. :smiley:

My faves are [name]Sylvie[/name], [name]Beatrix[/name], and [name]Celia[/name]. :slight_smile: Good luck, they’re all great names!

Oh and I just saw [name]Edie[/name]!! [name]LOVE[/name] that one, too!! Sorry, I guess I’m not much help!

My favorites from your list are [name]Freya[/name], [name]Celia[/name], and [name]Sylvie[/name]!

My favorites are either [name]Sylvie[/name] or [name]Freya[/name].

[name]Beatrix[/name], [name]Sylvie[/name] and [name]Agnes[/name] would be my choices. I [name]LOVE[/name] [name]Beatrix[/name]!

[name]Sylvie[/name], [name]Celia[/name] or [name]Dora[/name] are my top picks.

My favorites are [name]Sylvie[/name], [name]Celia[/name], and [name]Isadora[/name]. [name]Dora[/name] = the [name]Explorer[/name], but it’d make a great nickname for [name]Isadora[/name]. I think [name]Agnes[/name] is lovely but it’s still very much an old lady name for everyone else. [name]Edie[/name] is extremely cutesy on its own. [name]Beatrix[/name], [name]Freya[/name], and [name]Honor[/name] are perfectly nice names, just don’t appeal to me personally.

I like [name]Celia[/name] from your list, but I love all of them.

My favorites from your list are [name]Celia[/name] and [name]Freya[/name]. [name]Beatrix[/name] is quirky and fun, but a little more harsh than [name]Celia[/name] and [name]Freya[/name]. I agree that [name]Dora[/name] has been taken by the explorer. [name]Honor[/name] just doesn’t appeal to me- it sounds austere and super serious to me. [name]Sylvie[/name] is cute, but I prefer [name]Celia[/name] and [name]Freya[/name].

[name]Celia[/name] is my favorite! :slight_smile: