Help! Which name?

[name_u]Baby[/name_u] will be here in a couple weeks! We have two names that we love and no idea where to go from here. I would love any and all feedback. Last name is two syllables. Big brother is W@lker, middle name is a single syllable classic boy’s name.

We are down to:

[name_f]Isabelle[/name_f]/[name_f]Isabel[/name_f] (nn [name_f]Belle[/name_f]) [name_f]Violet[/name_f]
or
[name_f]Isla[/name_f] [name_f]Belle[/name_f]

Thank you!

I like [name_f]Isla[/name_f]…

I like [name_f]Isabel[/name_f] [name_f]Violet[/name_f] best. I think it goes nicely with [name_u]Walker[/name_u], though [name_f]Isla[/name_f] would, too.

I love [name_f]Isla[/name_f] but adore [name_f]Isobel[/name_f]/[name_f]Isabel[/name_f]. I also feel that [name_f]Isabel[/name_f] goes better with W@lker.

[name_f]Isla[/name_f] [name_f]Belle[/name_f].

[name_f]Isla[/name_f] [name_f]Belle[/name_f]

[name_f]Belle[/name_f] and [name_f]Bella[/name_f] are so overused. While I love [name_f]Isabel[/name_f], I have to vote for [name_f]Isla[/name_f].

[name_f]Isla[/name_f] [name_f]Belle[/name_f] is lovely. It flows very nicely.

I like [name_f]Isabel[/name_f] best. It’s the most familiar and simple to pronounce, and it’s so pretty!

Thanks, everyone!

I think I lean more toward [name_f]Isabel[/name_f] as I do love the name plus it gives us [name_f]Belle[/name_f] as a nn and [name_f]Violet[/name_f] as a middle. [name_f]Violet[/name_f] wouldn’t work with [name_f]Isla[/name_f] of course as it is too rhyme-y. My husband leans toward [name_f]Isla[/name_f] and I agree the flow with [name_f]Isla[/name_f] [name_f]Belle[/name_f] is really sweet but I would be sad to give up [name_f]Violet[/name_f].

I have an [name_f]Annabel[/name_f] [name_f]Violet[/name_f], and if I ever have another girl [name_f]Isla[/name_f] is on my list. My vote is for [name_f]Isabel[/name_f] [name_f]Violet[/name_f]. :slight_smile: