I wanted to let everyone know that [name]Sawyer[/name] [name]Robert[/name] [name]Young[/name]-[name]Min[/name] arrived on [name]October[/name] 11. He was two days late, but well worth the wait! [name]Robert[/name] is after my late grandfather, and [name]Young[/name]-[name]Min[/name] is [name]Sawyer[/name]'s Korean name chosen by DH’s parents. A big THANK YOU to everyone who helped in the naming process!
[name]Sawyer[/name] [name]Robert[/name] [name]Young[/name]-[name]Min[/name] is fantastic! I’ve always loved the name [name]Sawyer[/name]. I especially love that [name]Sawyer[/name]'s Korean name was picked by your husband’s parents-if I do two middle names,I’m going to let my parents come up with a Vietnamese one as a second middle.
Congratulations! [name]Sawyer[/name] and [name]Morgan[/name] are wonderful together.
Congrats on the safe arrival of your second child, [name]Sawyer[/name]. I love his spunky name!
Congratulations on the birth of [name]Sawyer[/name] [name]Robert[/name]. Such a beautiful name! [name]Morgan[/name] and [name]Sawyer[/name] make a perfect sibset!
[name]Bree[/name]
Congratulations! [name]Sawyer[/name] [name]Robert[/name] [name]Young[/name]-[name]Min[/name] is very handsome, and I love [name]Morgan[/name] and [name]Sawyer[/name] together! What a fun sibset. 
All the best!
Well, [name]Sawyer[/name] will be one month on Veteran’s [name]Day[/name]. I wanted to come back and thank everyone for the compliments and also say that [name]Sawyer[/name] is doing GREAT! He is a healthy, alert little guy who loves being cuddled, and [name]Morgan[/name] loves being a big brother. DH and I are very happy with our name choice. [name]Sawyer[/name] fits our son perfectly and we have gotten many compliments on his name. I look forward to coming back to Nameberry when it’s time to name #3. Thanks again!