In Search for a Middle Name

Why hello there, how are you? Oh? You came here to help me find a middle name? [name_m]How[/name_m] thoughtful of you.

Well, if you must know, my name is [name_m]Aurelio[/name_m] “[name_u]Ray[/name_u]” [name_u]Courtney[/name_u]. And I am transgender. If you have a problem with that, then you can leave. Oh no, that sounded rude. I don’t want to be rude. What I’m saying is, please only post if you have name suggestions, not verbally attack me online. That sounds nice, right?

Now more about me, cuz that’s totally important, duh! I enjoy long walks on the beach, volunteering at the animal shelter, and instant pistachio pudding. Hit me up if you wanna steal animals and take them to the beach while sensually slurping pistachio pudding! xoxoxoxo <3

(okay, ignore that last paragraph. But for real, anybody have ideas for a middle name?)

Assuming [name_u]Courtney[/name_u] is your surname (sorry if that’s wrong!), how about

[name_m]Aurelio[/name_m] [name_m]Maddox[/name_m]
[name_m]Aurelio[/name_m] [name_m]Jasper[/name_m]
[name_m]Aurelio[/name_m] [name_u]Finn[/name_u]
[name_m]Aurelio[/name_m] [name_u]Jude[/name_u]
[name_m]Aurelio[/name_m] [name_m]Nathan[/name_m]
[name_m]Aurelio[/name_m] [name_m]George[/name_m]
[name_m]Aurelio[/name_m] [name_m]Silas[/name_m]
[name_m]Aurelio[/name_m] [name_m]Vincent[/name_m]
[name_m]Aurelio[/name_m] [name_m]Magnus[/name_m]
[name_m]Aurelio[/name_m] [name_m]Balthasar[/name_m]
[name_m]Aurelio[/name_m] [name_m]Isaac[/name_m]
[name_m]Aurelio[/name_m] [name_m]Samson[/name_m]
[name_m]Aurelio[/name_m] [name_m]Winston[/name_m]
[name_m]Aurelio[/name_m] [name_m]Jonah[/name_m]

[name_m]Aurelio[/name_m] is a fantastic name! As a trans guy myself, I understand the struggle.

For the name [name_m]Aurelio[/name_m], I’ve always thought that [name_m]Steven[/name_m] makes a cool contrast. Plus, when you put their meanings together, you get “golden crown,” which is pretty nice.

So:
[name_m]Aurelio[/name_m] [name_m]Steven[/name_m]
[name_m]Aurelio[/name_m] [name_m]Cole[/name_m]
[name_m]Aurelio[/name_m] [name_m]Samuel[/name_m]
[name_m]Aurelio[/name_m] [name_u]Joan[/name_u]
[name_m]Aurelio[/name_m] [name_m]Peter[/name_m]
[name_m]Aurelio[/name_m] [name_m]Nathan[/name_m]

[name_f]Hope[/name_f] you find what you’re looking for!