Jasper, Jaren, Boden or Bowen?

We’re (hopefully) down to four names and can’t decide. Halp!

[name_m]Jasper[/name_m] [name_u]Douglas[/name_u] B______
[name_m]Boden[/name_m] [name_u]Douglas[/name_u] B______
[name_m]Jaren[/name_m] [name_u]Douglas[/name_u] B______
[name_m]Bowen[/name_m] [name_u]Douglas[/name_u] B______

I think I like [name_m]Jasper[/name_m] and [name_m]Bowen[/name_m] the most of the four. I’d probably lean just a bit toward [name_m]Bowen[/name_m] over [name_m]Jasper[/name_m] if I had to pick a favorite.

[name_m]Jasper[/name_m] is definitely my favourite, classic and handsome with a gentle strength.

Second favourite would be [name_m]Bowen[/name_m].

The two that I like the most are [name_m]Jaspar[/name_m] [name_u]Douglas[/name_u] and [name_m]Boden[/name_m] [name_u]Douglas[/name_u]. I think they both go really well with [name_u]Douglas[/name_u].

My favorite is [name_m]Jasper[/name_m].

[name_m]Jasper[/name_m] is my favorite, [name_m]Boden[/name_m] is a close second.

1. [name_m]Bowen[/name_m]
  2. [name_m]Jasper[/name_m]
  3. [name_m]Boden[/name_m]
  4. [name_m]Jaren[/name_m]

110% love [name_m]Jasper[/name_m] [name_u]Douglas[/name_u]!
I really love the pairing of [name_m]Jasper[/name_m] [name_u]Douglas[/name_u] and [name_f]Maren[/name_f] [name_m]Benning[/name_m] for twins!

[name_m]Jasper[/name_m], then [name_m]Bowen[/name_m]. Both [name_m]Jasper[/name_m] and [name_m]Bowen[/name_m] [name_u]Douglas[/name_u] are very handsome

My favourite by a long way is [name_m]Jasper[/name_m] [name_u]Douglas[/name_u] - what a great name!

My favorite is [name_m]Jasper[/name_m]. So cute!

The standouts for me are [name_m]Jasper[/name_m] and [name_m]Bowen[/name_m] and haven’t decided which one I would choose. Both are great!

I love [name_m]Jasper[/name_m] & [name_m]Boden[/name_m]! I think [name_m]Jasper[/name_m] wins for me, but [name_m]Boden[/name_m] is so good too! I’m not really feeling [name_m]Jaren[/name_m] or [name_m]Bowen[/name_m]. [name_m]Jaren[/name_m] seems like a strange mashup of [name_f]Karen[/name_f] and [name_m]Jared[/name_m] to me.