Middle name help!!

See the results of this poll: Which combos flow best? Last name is only one syllable starting with B

Respondents: 15 (This poll is closed)

• Corinne Elisabeth Joy : 7 (33%)
  • Corinne Elise Arietta : 2 (10%)
  • Corinne Arietta Elise : 3 (14%)
  • Cassia Lynae Gabrielle : 2 (10%)
  • Cassia Jayne Rosette: 7 (33%)

[name]Corrine[/name] [name]Elisabeth[/name] [name]Joy[/name] is absolutely stunning! [name]Cassia[/name] does not compare in beauty to [name]Corrine[/name] in my opinion. The other [name]Corrine[/name] combos are lovely but I think the double vowels of the two middles do not roll of the tongue as easily.

[name]Corrine[/name] [name]Elise[/name] [name]Arietta[/name] is absolutely stunning. It stands above the rest. [name]Cassia[/name] isn’t as pretty as [name]Corrine[/name], and [name]Elise[/name] [name]Arietta[/name] dresses it up without being over-the-top.

• [name]Athena[/name]

[name]Love[/name] [name]Cassia[/name] lately! [name]Cassia[/name] [name]Jayne[/name] [name]Rosette[/name] got my vote, but I also really like [name]Corinne[/name]. I like [name]Corinne[/name] [name]Arietta[/name] [name]Elise[/name] best out of those combos. :slight_smile: Is [name]Claire[/name] also a possibility? Or did you nix that? I loved [name]Cuyler[/name] and [name]Claire[/name]!

[name]Ashley[/name], if we have a girl next we will more than likely use [name]Claire[/name] [name]Viviana[/name] [name]Danielle[/name]. After that, if we have more girls, we will use [name]Corinne[/name] or [name]Cassia[/name]. Caliese is also a possibility. I would really like to use Lynae with [name]Cassia[/name], since [name]Arietta[/name] honors my sister [name]Arielle[/name]. Lynae would honor my other sister who is [name]Heidi[/name] Lynae. You seem to have such a pretty style and taste in names, could you help me pick a name to go with [name]Cassia[/name] and Lynae and maybe private message me? Thanks so much for your input!