im loving the name [name]Jessamy[/name], if you have seen my previous posts, i really like kinda unusual but frilly names with cute / spunky nn, [name]Jessamy[/name] fits the bill execpt i dont like nn [name]Jazz[/name] or [name]Jess[/name] / [name]Jessie[/name], it just doesnt feel the same as the other names. other nn are [name]Ellie[/name], [name]Bree[/name], and [name]Rory[/name]. idk, maybe [name]Jess[/name] / [name]Jazz[/name] works but its just doesnt click for me, if anyone could help with an alternate nn, or a similar name that would fit for me, frilly, unusual but not strange, with cute nn. thanks so much guys for your suggetions in prior post, its really, really helped i bow to your naming genius
I had a teacher named Jesamine (jez-a-min). Its sort of like [name]Jasmine[/name] but different. Her nickname was [name]Jez[/name].
[name]Jessamine[/name] nn [name]Mini[/name]?
[name]Sami[/name]? [name]Mimi[/name]?
loving [name]Mimi[/name], what do you think of [name]Jessa[/name] or [name]Mina[/name]? do these nn work for the name? and if you guys have any thoughts on mn for [name]Jessamy[/name] love classic mns like Juliet, Olivia, and Claire, ect. anyways…you guys are so awesome, i would be so lost without you berries lots of love
personally I would find [name]Mina[/name] a bit of a stretch, just doesn’t flow naturally from [name]Jessamy[/name], if you used [name]Jessamine[/name] it would work. I don’t like [name]Jessa[/name] & imo its not spunky enough for your style
vintage, i totally agree with you, so what do you think of jessamine nn mina? any other options for names? honestly i love mina and think it works well with my sib names but well, idk… like i said need help
[name]Jessamine[/name] nn [name]Mina[/name] is nice. I also like [name]Mimi[/name].
nn “me” for [name]Jessamy[/name]
I prefer [name]Jessamine[/name], but I think [name]Minnie[/name] is more intuitive for [name]Jessamine[/name], and [name]Mimi[/name] for [name]Jessamy[/name]. [name]Jess[/name] or [name]Sammy[/name] for both… I guess you could do [name]Jinny[/name] for [name]Jessamine[/name], which I think is cute.
I just [name]LOVE[/name] [name]Jessamy[/name] as it is… no nickname. but, then again, I am just NOT a nickname person at all. If you have a gorgeous name, then just make the most of that name:-) jmho…
I know I already put this on your other post but I love love love it so I am going to re-emphasize I love [name]Jessamy[/name] nn [name]Jessa[/name]!!
[name]How[/name] about:
[nn [name]Jessa[/name]]
[name]Jessamy[/name] [name]Adelle[/name]
[name]Jessamy[/name] [name]Aster[/name]
[name]Jessamy[/name] [name]Adair[/name]
[name]Jessamy[/name] [name]Claire[/name]
[name]Jessamy[/name] [name]Vera[/name]
[name]Jessamy[/name] [name]Cordelia[/name]
[nn [name]Jesse[/name]]
[name]Jessamy[/name] [name]Estelle[/name]
[name]Jessamy[/name] [name]Eve[/name]
[name]Jessamy[/name] [name]Violet[/name]
[nn [name]Jo[/name]] [I think J.O. initials or a mn that ends in O would make a CUTE nn!!]
[name]Jessamy[/name] [name]Ophelia[/name]
[name]Jessamy[/name] [name]Olivia[/name]
[name]Jessamy[/name] [name]Odette[/name]
[name]Jessamy[/name] [name]Olive[/name]
[name]Jessamy[/name] [name]Odele[/name]
[name]Jessamy[/name] [name]Callisto[/name]
[name]Jessamy[/name] [name]Margot[/name]
[name]Jessamy[/name] [name]Willow[/name]
[name]Essie[/name] would be cute. I was also going to suggest [name]Jessa[/name] and [name]Mimi[/name]. If she turns out to be a tomboy she might like [name]Sam[/name] or [name]Sammy[/name]. There’s also [name]Amy[/name], though it’s not that nicknamey.