I’ve recently attempted to form my top names into combos that I like together as potential siblings. If you all would like to tell me what you think of these names individually, as combos, and as a collective group that would be quite helpful The first two are the only one’s that are not subject to change.
Thanks!
[name_m]Alexander[/name_m] [name_u]Owen[/name_u]
[name_m]Patrick[/name_m] [name_m]Thomas[/name_m]
[name_m]Jeremy[/name_m] [name_m]Nolan[/name_m]
[name_m]Samuel[/name_m] [name_m]Jack[/name_m]
[name_u]Evan[/name_u] [name_m]Daniel[/name_m]
[name_m]Mark[/name_m] [name_m]Vincent[/name_m]
[name_m]Caleb[/name_m] [name_m]Simon[/name_m]/[name_m]Seamus[/name_m]/[name_u]Arlo[/name_u]/[name_m]Atlas[/name_m] - [name_m]Feel[/name_m] free to tell me which middle you prefer.
[name_m]Patrick[/name_m] [name_m]Thomas[/name_m] is my favorite, tied with [name_m]Caleb[/name_m] [name_m]Simon[/name_m].
I love [name_m]Atlas[/name_m] but not paired with [name_m]Caleb[/name_m], but [name_m]Simon[/name_m] seems to compliment [name_m]Caleb[/name_m]'s sound.
[name_m]Simon[/name_m] isn’t my favorite name,but it is great paired with [name_m]Caleb[/name_m].
[name_m]Patrick[/name_m] [name_m]Thomas[/name_m] is handsome and I like to shorten [name_m]Patrick[/name_m] to [name_u]Pax[/name_u] since I dislike the nn [name_u]Pat[/name_u].
[name_m]Jeremy[/name_m] [name_m]Nolan[/name_m] flows very well, but I am not fond of either of those names.
As for the names by themselves: [name_f]My[/name_f] favorites: [name_m]Atlas[/name_m], [name_m]Vincent[/name_m], [name_m]Patrick[/name_m], [name_m]Thomas[/name_m], [name_m]Caleb[/name_m], and [name_u]Owen[/name_u] are my favorites.
As a group of combinations, they all give off a similar vibe.
[name_m]Alexander[/name_m] [name_u]Owen[/name_u] - nice tho I prefer [name_u]Owen[/name_u] [name_m]Alexander[/name_m]
[name_m]Patrick[/name_m] [name_m]Thomas[/name_m] - very handsome
[name_m]Jeremy[/name_m] [name_m]Nolan[/name_m] - ok but [name_m]Jeremy[/name_m] feels a bit dated. [name_m]Nolan[/name_m] [name_m]Jeremy[/name_m] is better in that regard.
[name_m]Samuel[/name_m] [name_m]Jack[/name_m] - i like this
[name_u]Evan[/name_u] [name_m]Daniel[/name_m] - nice, a bit basic, a minor tweak elevates it a bit for me, eg [name_m]Ewan[/name_m] [name_m]Daniel[/name_m] or [name_u]Evan[/name_u] [name_m]Gabriel[/name_m].
[name_m]Mark[/name_m] [name_m]Vincent[/name_m] - handsome combo but [name_m]Mark[/name_m] on its own does not feel very special bc i know so many. [name_u]Love[/name_u] [name_m]Vincent[/name_m].
[name_m]Caleb[/name_m] [name_m]Simon[/name_m]/[name_m]Seamus[/name_m]/[name_u]Arlo[/name_u]/[name_m]Atlas[/name_m] - [name_m]Caleb[/name_m] [name_u]Arlo[/name_u] at first struck me as an odd combo, and was initially my 3rd fave, but in the short time it’s taken me to write this it has become my favorite! [name_m]Caleb[/name_m] [name_m]Simon[/name_m] and [name_m]Caleb[/name_m] [name_m]Atlas[/name_m] work for me too.
[name_m]Alexander[/name_m] [name_u]Owen[/name_u] - I think [name_u]Owen[/name_u] [name_m]Alexander[/name_m] flows a little better but both are really nice names.
[name_m]Patrick[/name_m] [name_m]Thomas[/name_m] - Super handsome and sounds lovely
[name_m]Jeremy[/name_m] [name_m]Nolan[/name_m] - Not a huge fan of [name_m]Jeremy[/name_m] but I really like the nickname [name_u]Jem[/name_u], together with [name_m]Nolan[/name_m] it’s fine.
[name_m]Samuel[/name_m] [name_m]Jack[/name_m] - [name_m]Samuel[/name_m] isn’t a name that I really like, I prefer [name_m]Jack[/name_m].
[name_u]Evan[/name_u] [name_m]Daniel[/name_m] - I really like this one! [name_u]Evan[/name_u] would be one my list if it wasn’t my sister’s boyfriend’s name.
[name_m]Mark[/name_m] [name_m]Vincent[/name_m] - Not a huge fan of either names but they are okay together.
[name_m]Caleb[/name_m] [name_m]Simon[/name_m]/[name_m]Seamus[/name_m]/[name_u]Arlo[/name_u]/[name_m]Atlas[/name_m] - [name_m]Caleb[/name_m] [name_u]Arlo[/name_u] is my favourite, flows really well.
[name_f]My[/name_f] favorite names are [name_u]Owen[/name_u], [name_m]Nolan[/name_m], [name_m]Jack[/name_m], and [name_m]Caleb[/name_m]. [name_m]Caleb[/name_m] [name_m]Atlas[/name_m] would be my favorite [name_m]Caleb[/name_m] combo.
[name_m]Alexander[/name_m] [name_u]Owen[/name_u]
[name_m]Patrick[/name_m] [name_m]Thomas[/name_m]
[name_m]Jeremy[/name_m] [name_m]Nolan[/name_m]
[name_m]Samuel[/name_m] [name_m]Jack[/name_m]
[name_u]Evan[/name_u] [name_m]Daniel[/name_m]
[name_m]Mark[/name_m] [name_m]Vincent[/name_m]
[name_m]Caleb[/name_m] [name_m]Simon[/name_m] - I like [name_m]Simon[/name_m] the best with [name_m]Caleb[/name_m].
All of them are lovely classic names
The only one that sticks out to me is [name_m]Jeremy[/name_m]. It feels dated and not as classic as the others. [name_u]James[/name_u], [name_m]Joshua[/name_m], or even [name_m]Jerome[/name_m] would fit better [name_f]IMO[/name_f].