[name]Adelaide[/name] - y (love nn [name]Ada[/name])
[name]Agatha[/name] - y
[name]Antonia[/name] - y
[name]Athena[/name] - y, I like it
[name]Augusta[/name] - y, I like it
Averina - n, not without family meaning
[name]Azalea[/name] - y
[name]Bronte[/name] - n, doesn’t fit with the rest of the list for a sibset, hard for non-literary folks to pronounce
[name]Cecilia[/name] - y
[name]Clementine[/name] - y
[name]Cressida[/name] - n; I know it’s Shakespearean but it doesn’t work for me
[name]Edith[/name] - y
[name]Eleanor[/name] - y, I’m a fan
[name]Evangeline[/name] - y
[name]Florence[/name] - y, prefer [name]Flora[/name]
[name]Genevieve[/name] - y
[name]Georgiana[/name] - y
[name]Honoria[/name] - y, prefer [name]Honora[/name] and love nn [name]Nora[/name]
[name]Isadora[/name] - y
[name]Jessamine[/name] - y
[name]Lillian[/name] - y
[name]Louisa[/name] - y
[name]Lucinda[/name] - y, prefer [name]Lucy[/name] or [name]Lucia[/name]
[name]Margaret[/name] - y
[name]Marie[/name] - y definitely
[name]Martha[/name] - y
[name]Millicent[/name] - n, too dated and reminds me of millipedes
[name]Nerissa[/name] - useable but not my taste, feels like it belongs in [name]Harry[/name] [name]Potter[/name]
[name]Ophelia[/name] - y
[name]Ottilie[/name] - n for me, more unusual than I’d be up for
[name]Rowena[/name] - y (I say Row-ENN-a)
[name]Roxanne[/name] - n, still feels dated to me
[name]Sylvia[/name] - y
[name]Tabitha[/name] - y
[name]Tallulah[/name] - n, can’t get over the strong U sound
[name]Vivienne[/name] - y, prefer [name]Vivian[/name]
My favorites are [name]Adelaide[/name], [name]Eleanor[/name], [name]Lillian[/name], [name]Honora[/name], [name]Margaret[/name], [name]Isadora[/name] and [name]Rowena[/name].
I’d be seriously considering what sort of sibset they want.
They have some medieval, unusual names like [name]Rowena[/name] and [name]Ottilie[/name] and [name]Cressida[/name] and [name]Ophelia[/name]. They have others that are familiar but not popular, like [name]Isadora[/name], [name]Lillian[/name], [name]Adelaide[/name], and [name]Margaret[/name], but those will feel more common because of [name]Isabella[/name], [name]Lily[/name], [name]Addison[/name], and [name]Megan[/name]. That doesn’t bother me, but it might bother them. And they have some very vintage names (many I love) like [name]Agatha[/name], [name]Antonia[/name], [name]Florence[/name], [name]Millicent[/name], [name]Tabitha[/name], [name]Sylvia[/name] and [name]Roxanne[/name].
I don’t think all their sibling names need to be within one genre, but figuring out what they like as a set may help them figure out which names are outliers.