- [name_u]Blake[/name_u] [name_u]Louise[/name_u] ([name_u]Boo[/name_u] [name_u]Boo[/name_u])
- [name_f]Valerie[/name_f] [name_f]Rose[/name_f]
I like [name_f]Valerie[/name_f] [name_f]Rose[/name_f]! so pretty
I prefer [name_f]Valerie[/name_f] [name_f]Rose[/name_f] by quite a margin. [name_u]Blake[/name_u] [name_u]Louise[/name_u] is nice, but [name_f]Valerie[/name_f] [name_f]Rose[/name_f] is incredibly elegant and soft.
Definitely [name_u]Blake[/name_u] [name_u]Louise[/name_u]!
Valerie sounds a bit dated to me…
I really like [name_f]Valerie[/name_f] [name_f]Rose[/name_f]! I know a [name_f]Valerie[/name_f] and she is one of the loveliest, most caring people I’ve met.
They both feel very different!
[name_f]Valerie[/name_f] [name_f]Rose[/name_f] is feminine, elegant, and almost melodic. She reminds me of pearls and a soft blush pink. I also love the potential nickname of ‘[name_u]Val[/name_u]’.
[name_u]Blake[/name_u] [name_u]Louise[/name_u] is cheeky something about her feels mischievous and lively, especially with the nickname ‘[name_u]Boo[/name_u] [name_u]Boo[/name_u]’! [name_u]Blake[/name_u] [name_u]Louise[/name_u] feels like a deep navy blue, and reminds me of that feeling when you belly aches because you were laughing so hard with your friends.
I prefer the vibe of [name_u]Blake[/name_u] [name_u]Louise[/name_u], but soundwise I prefer [name_f]Valerie[/name_f] [name_f]Rose[/name_f]!
It’s funny but [name_f]Rose[/name_f] is the only middle I like for [name_f]Valerie[/name_f]!
I’m thinking [name_u]Boo[/name_u] [name_u]Boo[/name_u] would be an at-home, baby nn?
I prefer [name_u]Blake[/name_u] [name_u]Louise[/name_u]! It feels much fresher than [name_f]Valerie[/name_f]. I’m not a fan of [name_u]Boo[/name_u] [name_u]Boo[/name_u] but I’m guessing it would be more of a pet name? [name_u]Boo[/name_u] (as in Monsters Inc) would be sweeter imo.
Blake [name_u]Louise[/name_u] is full of flair!
Love it! thanks
yup!