Roma, Gianna or Penelope?

This is my third daughter, due in a few weeks. Her older sisters are [name_f]Emelia[/name_f] and [name_f]Mirabel[/name_f]. The middle name will be [name_f]Lux[/name_f], regardless of which first name we choose.

Which do you prefer?
[name_u]Roma[/name_u] [name_f]Lux[/name_f]
[name_f]Gianna[/name_f] [name_f]Lux[/name_f]
Or
[name_f]Penelope[/name_f] [name_f]Lux[/name_f]

Thanks!

[name_f]Gianna[/name_f] or [name_f]Penelope[/name_f], leaning slightly towards [name_f]Penelope[/name_f].

I also prefer [name_f]Penelope[/name_f], but husband is leaning towards [name_u]Roma[/name_u]…

[name_f]Penelope[/name_f] [name_f]Lux[/name_f] sounds very sweet, [name_f]Gianna[/name_f] just isn’t for me and [name_u]Roma[/name_u] is another word for Romani people (Gypsies) so I wouldn’t go with that one either.

[name_u]Roma[/name_u] was also the supreme diety of the [name_m]Roman[/name_m] Empire and [name_u]Roma[/name_u] is a Hindu goddess. :slight_smile:

[name_u]Roma[/name_u] or [name_f]Gianna[/name_f], imo.

I like [name_f]Penelope[/name_f] [name_f]Lux[/name_f] - cute!

[name_f]Emelia[/name_f], [name_f]Mirabel[/name_f] and [name_f]Penelope[/name_f] [name_f]Lux[/name_f] - sounds gorgeous.

I only like [name_f]Penelope[/name_f] from this list. It sounds lovely with your other daughters’ names.

Alone I like [name_f]Gianna[/name_f] best. With [name_f]Lux[/name_f] I vote for [name_f]Penelope[/name_f]. [name_u]Roma[/name_u] [name_f]Lux[/name_f] somehow makes me think of a vacuum - maybe the Electrolux connection?

[name_f]Penelope[/name_f] [name_f]Lux[/name_f] is perfect with your sibset. [name_u]Roma[/name_u] makes me think of the tomato!

[name_f]Penelope[/name_f] is the only one that goes with your other daughters names.