susiew
February 13, 2013, 9:49am
1
We are expecting our second daughter for [name]May[/name], and cannot think of any names we love. I like a blend of uniqueness and classic in a name, and dont have even one name on the list so far. Our first daughters name is [name]Adelynn[/name] [name]Faith[/name] Wiebe.
Names I like but cant use because others close to me have these names.
[name]Quinn[/name]
[name]Emma[/name]
[name]Lillian[/name]
[name]Tessa[/name]
[name]Tegan[/name]
[name]Olivia[/name]
[name]Sophia[/name]
Please give me suggestions.
rollo
February 15, 2013, 1:32am
2
susiew:
We are expecting our second daughter for [name]May[/name], and cannot think of any names we love. I like a blend of uniqueness and classic in a name, and dont have even one name on the list so far. Our first daughters name is [name]Adelynn[/name] [name]Faith[/name] Wiebe.
Names I like but cant use because others close to me have these names.
[name]Quinn[/name]
[name]Emma[/name]
[name]Lillian[/name]
[name]Tessa[/name]
[name]Tegan[/name]
[name]Olivia[/name]
[name]Sophia[/name]
Please give me suggestions.
For [name]Adelynn[/name] [name]Faith[/name]'s sister I suggest
[name]Georgina[/name] [name]Lilian[/name]
[name]Tessa[/name] [name]Harriet[/name]
[name]Olivia[/name] [name]Clementine[/name]
[name]Vivienne[/name] [name]Sophia[/name]
[name]Verity[/name] [name]Caroline[/name]
[name]Maeve[/name] [name]Alexandra[/name]
[name]Marissa[/name] [name]Quinn[/name]
[name]Liliana[/name] [name]Catherine[/name]
rollo
What about [name]Annabelle[/name], [name]Eloise[/name], [name]Isabelle[/name], [name]Elizabeth[/name], [name]Everly[/name]/Everleigh/Everlie/[name]Everley[/name],[name]Emilia[/name], [name]Magnolia[/name], [name]Alessandra[/name], [name]Octavia[/name], [name]Odette[/name], Otteline/Ottelie, Roselie, [name]Olive[/name], [name]Seraphina[/name], [name]Liliana[/name], [name]Nora[/name]/[name]Eleanore[/name] [name]Tabitha[/name], [name]Tirzah[/name], [name]Eliana[/name], [name]Elaina[/name], [name]Violet[/name], or [name]Isannah[/name]?