I prefer [name]Nora[/name], [name]Anna[/name], [name]Liv[/name] (but really only as a nn), [name]Celia[/name], [name]June[/name], and [name]Helen[/name] (although I much prefer [name]Helena[/name]).
[name]Cora[/name] or [name]Nora[/name] or [name]Flora[/name]??
[name]Susanna[/name] or [name]Anna[/name]??
[name]Eve[/name] or [name]Liv[/name]??
[name]Cecilia[/name] or [name]Celia[/name]??
[name]June[/name] or [name]Jane[/name]??
[name]Helen[/name] or [name]Ellen[/name]?? This is one (rare) case where I actually prefer an unconventional spelling to the typical one - [name]Elin[/name] or [name]Elyn[/name] seem both more interesting to me.
Good names! I like [name]Cora[/name], [name]Anna[/name], [name]Eve[/name], [name]Cecilia[/name], [name]Jane[/name] and [name]Ellen[/name] (that’s my name! So I am a little biased there )
[name]Nora[/name] ([name]Cora[/name] is too trendy for me and [name]Flora[/name] is a bit too old-lady sounding), [name]Anna[/name], [name]Eve[/name], [name]Cecilia[/name] (though I like [name]Celia[/name] as well), [name]Jane[/name] (but [name]June[/name] is okay), [name]Ellen[/name] (I had a friend named [name]Helen[/name] and she HATED her name, so [name]Ellen[/name] wins this one for me).
[name]Cora[/name]! I like [name]Norah[/name] but I like [name]Coralie[/name]! [name]Flora[/name] is nice but too dated for me
[name]Anna[/name]. Actually [name]Anne[/name], but also [name]Anna[/name] over [name]Susanna[/name]. Though I like [name]Hanna[/name] better than all of them.
[name]Eve[/name]. All the way. It’s beautiful and simple. I do like [name]Livy[/name] a lot, but [name]Eve[/name] is so sophisticated.
[name]Celia[/name]. Simpler. Though I do like [name]Cecily[/name] a lot!
[name]Jane[/name]. Though I like [name]Junia[/name] and [name]Juna[/name] quite a bit
[name]Helen[/name] or [name]Ellen[/name]…neither. I like [name]Helena[/name] though.
[name]Cora[/name] or [name]Nora[/name] or [name]Flora[/name]??–[name]Nora[/name]. [name]Cora[/name] is nice too though. Not a fan of [name]Flora[/name].
[name]Susanna[/name] or [name]Anna[/name]?? [name]ANNA[/name]!!!
[name]Eve[/name] or [name]Liv[/name]?? [name]Liv[/name]
[name]Cecilia[/name] or [name]Celia[/name]?? [name]Cecilia[/name]
[name]June[/name] or [name]Jane[/name]?? [name]Jane[/name]
[name]Helen[/name] or [name]Ellen[/name]?? [name]Helen[/name]
[name]Cora[/name]-[name]Love[/name] this name!
[name]Susanna[/name]-Cute!
[name]Eve[/name] & [name]Liv[/name]-I couldn’t choose. I like [name]Eve[/name] more than [name]Liv[/name], but I like [name]Liv[/name] better when for a nickname for Liviana
[name]Celia[/name]-So pretty, like [name]Cecilia[/name] too though
[name]Jane[/name]-So timeless
[name]Helen[/name] & [name]Ellen[/name]-Couldn’t choose again(I’m not helping you very much am I? )