Teenberries and the Temple of Names

Oof, that sucks. I’m sorry

1 Like

This is very valuable information, thank you

2 Likes

i got 17.8% xD

Oop–
unless you’re not in the states and your grading system is weird that’s not a great grade and that sucks I’m sorry

1 Like

ya im in the us lol… i am dyscalculic but they wont give me an iep so i have an f in math.

FUN NEWS i’m an aficionado now :nail_care: woohoo

7 Likes

Yay!!

hi guys !!! did a uc revamp & now i’m just chillin !!

life updates ~

tomorrow i have to be at school for like nine hours bc i have school & then i play at the football game but i’m not going home in between so i’m just going to chill in the band room for like three hours

fun

hopefully

wrestling is great & my coach wants me to play the national anthem at our matches, solo

i’m terribly excited

i ate a lot of fruit salad today

that’s about it, i think !! what’s new with you guys ?

6 Likes

good choice i approve

1 Like

Oh no :anguished: I hope you can find some alternatives

Wow that’s pretty cool!

[name_f]Pretty[/name_f] good although I have sooo many assessments :grimacing: [name_f]My[/name_f] study to-do list currently has 18 things on it :woozy_face:

Congrats! Join the club : D

hold up if you’re at school for nine hours and you get three hours off how short is your school day?

cool!

stress lmao

2 Likes

ahaha have fun :wink:

yes

i noticed that you were also an aficionado just earlier today! cool!

i was going to say :thinking: @elliewilbury

1 Like

it’ll be awesome :sunglasses: :muscle:

valid.

i’m glad :grin:

oh, good luck darling!

congrats!

idk about russy, but mine is eight hours? so yeah, that is short.


how are we feeling today?

1 Like

re: my school day

fridays we get out earlier— normal school days are seven and a half hours, i think ? and so fridays are six and half hours

so ig two and half hours to hang out in the band room before the game

guys am i doing my math wrong

4 Likes

um. lucky.

1 Like

pffff well i have to stay there anyway

i mean i guess that’s true

hopefully !!

i may be the only one there

in which case i’ll jsut play for the two and a half hours :rofl:

1 Like

oooh I knew this by reading a book on the history of the Perdiodic Table that I borrowed from my Chemistry teacher in highschool!

oh congrats! I still have no idea what that title means! :joy:

2 Likes

i think it’s if you visit 100 consecutive days!

1 Like

ohhh okay! thanks (:

1 Like