The Nameberry Test Thread

I agree. I always set to “public” & “show on vote”.

Hey
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

0 voters

Poll
  • Option
  • Otpion
  • Optino
  • Opiton

0 voters

Public poll
  • 1
  • 2
  • 3

0 voters

can you blur emojis? :slightly_smiling_face: :slightly_smiling_face: :slightly_smiling_face: :slightly_smiling_face:

omg i thought you couldn’t

Summary

test

2 Likes

@Magnificent-Sunflowe

edit: I thought I was gonna get a notification :sweat_smile:

1 Like

ooh i have an idea

somebody edit this wiki to tag me

let’s see if i get notified!

hello darling :wink:

@Miss_Mayhem, did you get notified?

no :face_with_raised_eyebrow:
i only got notified for my wiki being edited :money_mouth_face:

Potatoes

hrmmmmm

1 Like

wait I want to try something now

what are we trying

claudie can you tag me in my wiki plz? thx!

@EllieWilbury

Wait did this tag you?

2 Likes
1 Like

oNe TwO tHrEe FoUr FiVe SiX sEvEn EiGhT nInE (no ten)

[name_m]Hamilton[/name_m] fans get it

test
  • 2021-06-09T18:11:00Z
  • Other

0 voters

It’s 1:26 here. :slight_smile:

1 Like

here it’s 10:32 lol, I don’t know why I voted :cactus:

1 Like

how did you do this??? :sweat_smile: I’ve made spreadsheets for my lists and i could have just shared them like this the whole time?!

1 Like

As @EllieWilbury suggested….


𝒕𝒉𝒆𝒚/𝒕𝒉𝒆𝒎 ~ 𝐉𝐨𝐬𝐞𝐩𝐡𝐚 𝐀𝐥𝐢𝐞𝐧𝐨𝐫 ☾ 𝐈𝐝𝐚 𝐁𝐥𝐚𝐧𝐜𝐡𝐞𝐟𝐥𝐞𝐮𝐫 ☾ 𝐃𝐢𝐚𝐧𝐚 𝐈𝐦𝐧𝐞𝐜𝐡𝐢𝐥𝐝𝐢𝐬

3 Likes

it’s hard to describe because it just does the thing but:

for your title row (the things in bold), do “thing one | thing two”
then under that, to make the line, do “— | —”
then for all the subsequent lines do “thing one | thing two” underneath

so this:

name rank
olivia one
amelia two
isla three
ava four
mia five

is typed as:

image

2 Likes

credit goes to @OpheliaFlora really !!


sylvester “sully,” micah, jem, 'imi ola, lydiebell, jane, jean, charlie

Optino sounds like a name lol

1 Like

Recommendation: igfonts.io for UCs

I already use it

1 Like