Also are [name]Estelle[/name] and [name]Giselle[/name] too close to be sisters? I think they share the majority of their sounds and do sound too close for sisters. If I were picking one or the other, it would be [name]Estelle[/name].
[name]Emily[/name] or [name]Amelia[/name]–ooo so tough. I think it depends on what nn (if any) you plan to use for [name]Amelia[/name]. I don’t like [name]Millie[/name] but love [name]Mia[/name]. So without knowing that information…[name]Emily[/name] gets my vote.
[name]Hannah[/name] or [name]Annabelle[/name]–[name]Annabelle[/name]
[name]Adelaide[/name] or [name]Adeline[/name]–[name]Adeline[/name]
[name]Agnes[/name] or [name]Agatha[/name]–[name]Agnes[/name]
[name]Elizabeth[/name] or [name]Elisabetta[/name]–[name]Elizabeth[/name]
Also are [name]Estelle[/name] and [name]Giselle[/name] too close to be sisters? —imo yes.
[name]Amelia[/name]
[name]Annabelle[/name]
[name]Adeline[/name]
[name]Agatha[/name]
[name]Elisabetta[/name]
And yes I think [name]Estelle[/name] and [name]Giselle[/name] are too close for sisters.
[name]Emily[/name]. This name says classic beauty to me. ([name]Amelia[/name] is more on the trendy side and seems like it will end up sounding dated)
[name]Annabelle[/name]. I love the variety of nn’s available. ([name]Hannah[/name] has never been a favorite of mine, though I like the Japanese name [name]Hana[/name])
[name]Adeline[/name]. The ending is just so feminine and nn [name]Lina[/name] would be adorable. ([name]Adelaide[/name] just doesn’t sound as pretty to me)
[name]Agnes[/name]. I suppose this offends me less, but I really don’t like either (both [name]Agnes[/name] and [name]Agatha[/name] carry too many bad associations for me)
[name]Elizabeth[/name]. A classic choice with many great namesakes. ([name]Elisabetta[/name] is too much of a made-up sounding name to be taken seriously)
Yes, sadly [name]Estelle[/name] and [name]Giselle[/name] are too close to be sisters. [name]Stella[/name] and [name]Giselle[/name] would work, or pick one of them to use as a middle. =]
I love both [name]Estelle[/name] and [name]Giselle[/name], but they do seem quite similar. I probably wouldn’t use both. And I slightly prefer [name]Estelle[/name] to [name]Giselle[/name].
[name]Emily[/name] or [name]Amelia[/name] - [name]Emily[/name] all the way, for me.
[name]Hannah[/name] or [name]Annabelle[/name] - [name]Hannah[/name], though [name]Annabel[/name] would be a closer race.
[name]Adelaide[/name] or [name]Adeline[/name] - [name]Adeline[/name]. But prefer [name]Ada[/name] to either.
[name]Agnes[/name] or [name]Agatha[/name] - [name]Agatha[/name], narrowly. But [name]Inez[/name] would win overall, and is a form of [name]Agnes[/name].
[name]Elizabeth[/name] or [name]Elisabetta[/name] - [name]Elizabeth[/name].
Also are [name]Estelle[/name] and [name]Giselle[/name] too close to be sisters? - Yes.