This or That

Which do you like best for each option?

[name]Anna[/name] or [name]Hannah[/name]?

[name]Margot[/name] or [name]Magdalene[/name] or [name]Magdalena[/name]?

[name]Audrey[/name] vs [name]Adele[/name] vs [name]Adelaide[/name]?

[name]Eleanor[/name] vs [name]Nora[/name]?

[name]TIA[/name] :smiley:

[name]Anna[/name]/[name]Hannah[/name] - tough cause I like them both. But I know a gorgeous little girl [name]Hannah[/name] so would pick [name]Hannah[/name]

[name]Margot[/name]/[name]Magdalene[/name]/[name]Magdalene[/name] - eek, don’t like any of these options! Can I choose [name]Maggie[/name] instead!? :wink:

[name]Audrey[/name]/[name]Adele[/name]/[name]Adelaide[/name] - Would pick [name]Audrey[/name] for this one. [name]Don[/name]'t like [name]Adele[/name]. And I was born in the city [name]Adelaide[/name] in Australia so it’s just another city name to me!

[name]Eleanor[/name]/[name]Nora[/name] - [name]Both[/name] cute but I favour [name]Nora[/name] on this one.

[name]Anna[/name]
[name]Margot[/name]
[name]Adelaide[/name]
[name]Eleanor[/name]

[name]Hannah[/name].
[name]Margot[/name]
[name]Adelaide[/name]
[name]Eleanor[/name]

[name]Anna[/name]
[name]Magdalena[/name]
[name]Adelaide[/name] - fabulous name!
[name]Eleanor[/name]

[name]Hannah[/name]
[name]Margot[/name]
[name]Audrey[/name]
[name]Nora[/name]

[name]Anna[/name] or [name]Hannah[/name]? - I like both names but [name]Hannah[/name] wins in the end!

[name]Margot[/name] or [name]Magdalene[/name] or [name]Magdalena[/name]? - I love the spunky [name]Margot[/name] and I think it works fine on its own!

[name]Audrey[/name] vs [name]Adele[/name] vs [name]Adelaide[/name]? This was a tough one because I like all of them.

[name]Eleanor[/name] vs [name]Nora[/name]? - You can always give the nn [name]Nora[/name] for an [name]Eleanor[/name]. That way you get two names in one! :slight_smile:

[name]Anna[/name]

[name]Magdalene[/name]

[name]Audrey[/name]

[name]Eleanor[/name]

[name]Margot[/name]
[name]Adele[/name]
[name]Eleanor[/name]

[name]Hannah[/name]
[name]Margot[/name]
[name]Audrey[/name]
[name]Nora[/name]

I like classic names but I feel like these have more spunk.

[name]Anna[/name]- a pure classic, you can’t go wrong with it!

[name]Margot[/name]- this sounds so glamorous, I love it!

[name]Adele[/name]- [name]Adele[/name] seems so sleek and smooth, it also has such an awesome namesake.

[name]Eleanor[/name]- [name]Eleanor[/name] is uber classic and you can always use [name]Nora[/name] as a nickname!

[name]Anna[/name]
[name]Magdalena[/name]
[name]Audrey[/name]
[name]Eleanor[/name]

[name]Hannah[/name]. [name]Anna[/name]'s kind of plain to me.
[name]Margot[/name]. The other two are a little “big” for me! (But I loooooove [name]Margot[/name])
[name]Audrey[/name]. [name]Adelaide[/name] sounds like a type of drink and [name]Adele[/name] is too associated with the singer!
[name]Nora[/name]. [name]Eleanor[/name] sounds a bit old-lady-ish to me.

[name]Hannah[/name]
[name]Magdalena[/name]
[name]Audrey[/name]
[name]Eleanor[/name].

:slight_smile:

[name]Anna[/name]
[name]Magdalena[/name]
[name]Adelaide[/name]
[name]Nora[/name]

[name]Hannah[/name]
[name]Margot[/name]
[name]Audrey[/name]
[name]Eleanor[/name]

[name]Hannah[/name]
[name]Magdalene[/name]
[name]Adele[/name]
[name]Nora[/name]

[name]Anna[/name] or [name]Hannah[/name]? - [name]Anna[/name], to me, is classically stunning. [name]Hannah[/name] was very popular growing up.

[name]Margot[/name] or [name]Magdalene[/name] or [name]Magdalena[/name]? - I find the other two a bit much

[name]Audrey[/name] vs [name]Adele[/name] vs [name]Adelaide[/name]? - [name]Don[/name]'t like [name]Audrey[/name], it sounds old ladyish to me, and I prefer simple [name]Adele[/name] to frillier [name]Adelaide[/name].

[name]Eleanor[/name] vs [name]Nora[/name]? - I don’t like [name]Nora[/name] or alternative nickname [name]Ellie[/name], but the full name is alright.

[name]Anna[/name] or [name]Hannah[/name]? [name]Anna[/name]

[name]Margot[/name] or [name]Magdalene[/name] or [name]Magdalena[/name]? [name]Margot[/name]

[name]Audrey[/name] vs [name]Adele[/name] vs [name]Adelaide[/name]? [name]Audrey[/name]

[name]Eleanor[/name] vs [name]Nora[/name]? [name]Eleanor[/name]