Stuck on these 3…
[name_f]Opal[/name_f] [name_f]Jolene[/name_f] nn [name_f]Opal[/name_f] [name_u]Jo[/name_u]
[name_f]Opal[/name_f] [name_f]Elodie[/name_f]
[name_f]Elodie[/name_f] [name_f]Opal[/name_f] nn [name_f]Edie[/name_f]
Stuck on these 3…
[name_f]Opal[/name_f] [name_f]Jolene[/name_f] nn [name_f]Opal[/name_f] [name_u]Jo[/name_u]
[name_f]Opal[/name_f] [name_f]Elodie[/name_f]
[name_f]Elodie[/name_f] [name_f]Opal[/name_f] nn [name_f]Edie[/name_f]
[name_f]My[/name_f] favorite is [name_f]Elodie[/name_f] [name_f]Opal[/name_f]
elodie opal “edie” gets my vote
Thank you
[name_f]Opal[/name_f] [name_f]Elodie[/name_f] and [name_f]Elodie[/name_f] [name_f]Opal[/name_f] are lovely!
[name_f]My[/name_f] fav is [name_f]Opal[/name_f] [name_f]Jolene[/name_f]!
[name_f]Elodie[/name_f] [name_f]Opal[/name_f]
I really like [name_f]Opal[/name_f] [name_f]Elodie[/name_f] and [name_f]Elodie[/name_f] [name_f]Opal[/name_f]
[name_f]Elodie[/name_f] [name_f]Opal[/name_f]
elodie opal
[name_f]Elodie[/name_f] [name_f]Opal[/name_f], both for flow, and because I like [name_f]Elodie[/name_f] better than [name_f]Opal[/name_f]. And [name_f]Edie[/name_f] for [name_f]Elodie[/name_f] is so clever!
I love [name_f]Opal[/name_f] [name_f]Jolene[/name_f] too! So far it’s just you and I [name_f]My[/name_f] dh + family aren’t too fond
[name_f]Elodie[/name_f] [name_f]Opal[/name_f] is beautiful! I also really like [name_f]Opal[/name_f] [name_f]Jolene[/name_f]!
Thank you kindly! I’m still trying to get dh onboard with “Edie” instead of “Ellie”
I think the nickname [name_f]Opal[/name_f] [name_u]Jo[/name_u] is destined to get shortened to OJ by peers
Absolutely. I do expect people will call her OJ which is not a problem for me! [name_f]Opal[/name_f] [name_u]Jo[/name_u] is just for dh and I
[name_f]Opal[/name_f] Elodie!!
opal elodie and opal jolene are really fun !
[name_f]Elodie[/name_f] [name_f]Opal[/name_f] or [name_f]Opal[/name_f] [name_f]Elodie[/name_f] are my favourites
I love Elodie Opal!