Thoughts please!

Stuck on these 3…

[name_f]Opal[/name_f] [name_f]Jolene[/name_f] nn [name_f]Opal[/name_f] [name_u]Jo[/name_u]

[name_f]Opal[/name_f] [name_f]Elodie[/name_f]

[name_f]Elodie[/name_f] [name_f]Opal[/name_f] nn [name_f]Edie[/name_f]

2 Likes

[name_f]My[/name_f] favorite is [name_f]Elodie[/name_f] [name_f]Opal[/name_f]

1 Like

elodie opal “edie” gets my vote :dove:

1 Like

Thank you :blush:

[name_f]Opal[/name_f] [name_f]Elodie[/name_f] and [name_f]Elodie[/name_f] [name_f]Opal[/name_f] are lovely!

2 Likes

[name_f]My[/name_f] fav is [name_f]Opal[/name_f] [name_f]Jolene[/name_f]!

1 Like

[name_f]Elodie[/name_f] [name_f]Opal[/name_f]

1 Like

I really like [name_f]Opal[/name_f] [name_f]Elodie[/name_f] and [name_f]Elodie[/name_f] [name_f]Opal[/name_f]

1 Like

[name_f]Elodie[/name_f] [name_f]Opal[/name_f]

1 Like

elodie opal

1 Like

[name_f]Elodie[/name_f] [name_f]Opal[/name_f], both for flow, and because I like [name_f]Elodie[/name_f] better than [name_f]Opal[/name_f]. And [name_f]Edie[/name_f] for [name_f]Elodie[/name_f] is so clever!

1 Like

I love [name_f]Opal[/name_f] [name_f]Jolene[/name_f] too! So far it’s just you and I :sweat_smile: [name_f]My[/name_f] dh + family aren’t too fond

1 Like

[name_f]Elodie[/name_f] [name_f]Opal[/name_f] is beautiful! I also really like [name_f]Opal[/name_f] [name_f]Jolene[/name_f]!

1 Like

Thank you kindly! I’m still trying to get dh onboard with “Edie” instead of “Ellie” :shushing_face:

1 Like

I think the nickname [name_f]Opal[/name_f] [name_u]Jo[/name_u] is destined to get shortened to OJ by peers

Absolutely. I do expect people will call her OJ which is not a problem for me! [name_f]Opal[/name_f] [name_u]Jo[/name_u] is just for dh and I :relaxed:

[name_f]Opal[/name_f] Elodie!!

1 Like

opal elodie and opal jolene are really fun !

1 Like

[name_f]Elodie[/name_f] [name_f]Opal[/name_f] or [name_f]Opal[/name_f] [name_f]Elodie[/name_f] are my favourites

1 Like

I love Elodie Opal!

1 Like