[name]Robin[/name] - I really can’t picture [name]Robin[/name] on a girl. I actually know a [name]Robyn[/name], but she is very tomboy-ish. It just doesn’t strike me as elegant, sorry!
[name]Georgia[/name] - I really adore [name]Georgia[/name], it’s gorgeous and comes with a range of cute nicknames - [name]Gia[/name], [name]Gigi[/name], [name]Georgie[/name]… not sure where you’re from, so can’t comment on popularity. But, if you like them, there’s always [name]Georgina[/name] or [name]Georgiana[/name] (jor-[name]JAY[/name]-nuh, sometimes jor-jee-[name]AH[/name]-nuh).
[name]Lou[/name] - definitely too nicknamey for me, I can only picture “[name]Lou[/name]” on a boy. You could have [name]Eloise[/name]/[name]Eloisa[/name], [name]Lucinda[/name], [name]Louisiana[/name], [name]Alouette[/name], [name]Luella[/name], [name]Marilou[/name], [name]Lilou[/name], [name]Tallulah[/name], [name]Lucia[/name], [name]Luna[/name]…
[name]Ellis[/name] - Again, this is masculine to me. It is very close to [name]Ella[/name], too. Perhaps [name]Eleanor[/name] or [name]Alice[/name]? Or as a nickname for [name]Elissa[/name]/[name]Elisabeth[/name]?
[name]Josie[/name] - You could have it as a nickname for [name]Josanne[/name], [name]Jocelyn[/name], [name]Joseline[/name], [name]Josiane[/name], [name]Josette[/name], Josabel, Josina, [name]Joseba[/name], [name]Josefa[/name].
Some other ideas:
(boys nicknames for girls, inspired by [name]Robin[/name], [name]Lou[/name], [name]Ellis[/name]) - [name]Sam[/name] ([name]Samantha[/name]), [name]Max[/name] ([name]Maxine[/name]), [name]Charlie[/name] ([name]Charlotte[/name]), [name]Alex[/name] ([name]Alexa[/name], [name]Alexandra[/name]), [name]Ollie[/name] ([name]Olivia[/name]), [name]Cory[/name] ([name]Coralie[/name])
(others) - [name]Caroline[/name], [name]Tess[/name] ([name]Teresa[/name]), [name]Violet[/name], [name]Scarlett[/name], [name]May[/name], [name]Rachel[/name], [name]Ruby[/name], [name]Abigail[/name], [name]Sara[/name], [name]Romy[/name], [name]Caitlin[/name], [name]Lily[/name]