Twin name sets? Which one

My hubby and I have narrowed down the choices for the girls names, they would be:

[name]Rowan[/name] and [name]Wren[/name]
[name]Peyton[/name] and [name]Harlow[/name]
[name]Logan[/name] and [name]Tate[/name]
[name]Arielle[/name] and [name]Evelyn[/name]
[name]Olivia[/name] and [name]Lennon[/name]
Auttumn and [name]Arden[/name]
[name]Madeleine[/name] and [name]Elle[/name]

What do you think?

Is Auttum supposed to be with two t’s? I like [name]Autumn[/name] and [name]Arden[/name], but if [name]Autumn[/name] has the double t, I’d go with [name]Madeleine[/name] and [name]Elle[/name].

I really like [name]Peyton[/name] & [name]Harlow[/name]

[name]Arielle[/name] and [name]Evelyn[/name] or [name]Madeleine[/name] and [name]Elle[/name].

[name]Arielle[/name] and [name]Evelyn[/name] is my top pick. I think [name]Tate[/name] and [name]Logan[/name] sound like a set of boy twins, not girls.

I like [name]Madeleine[/name] and [name]Elle[/name].

I love [name]Arielle[/name] and [name]Evelyn[/name]!

I vote for [name]Arielle[/name] and [name]Evelyn[/name] or [name]Rowan[/name] and [name]Wren[/name]!

[name]Madeleine[/name] and [name]Elle[/name] or [name]Arielle[/name] and [name]Evelyn[/name] for sure!

The only pair I like is [name]Arielle[/name] & [name]Evelyn[/name], which I think is stunning. I would also like [name]Elle[/name] and [name]Olivia[/name].

[name]Logan[/name] and [name]Tate[/name] would be OK for boys.

I really like [name]Madeleine[/name] & [name]Elle[/name] and [name]Arielle[/name] & [name]Evelyn[/name]. I’m wondering what your rationale for the pairings is- I think different sets like [name]Wren[/name] and [name]Harlow[/name] could also be good, and I like some of these names on their own but not in the pair. [name]How[/name] married are you to these exact sets?

[name]Arielle[/name] and [name]Evelyn[/name] is my favorite tho I vastly prefer [name]Ariel[/name].

I like [name]Rowan[/name] a lot but dislike [name]Wren[/name].

[name]Tate[/name] is ok for a girl but [name]Tatum[/name] is better. I loathe [name]Logan[/name], especially for a girl.

[name]Arielle[/name] and [name]Evelyn[/name], or [name]Autumn[/name] and [name]Arden[/name], or [name]Madeleine[/name] and [name]Elle[/name] are the only ones I like.

[name]Arielle[/name] & [name]Evelyn[/name]!

[name]Arielle[/name] & [name]Evelyn[/name].

[name]Arielle[/name] and [name]Wren[/name]

[name]Peyton[/name] and [name]Harlow[/name] seem very well matched.

[name]Rowan[/name] and [name]Wren[/name] - My favorite!!!

[name]Rowan[/name] and [name]Wren[/name], [name]Arielle[/name] and [name]Evelyn[/name], [name]Autumn[/name] and [name]Arden[/name]

[name]Rowan[/name] and [name]Wren[/name] - I love [name]Rowan[/name], but [name]Wren[/name] pales in comparison.
[name]Peyton[/name] and [name]Harlow[/name] - Neither are my cup of tea. [name]Peyton[/name] isn’t bad, but [name]Harlow[/name] reminds me of Harlies and harlot.
[name]Logan[/name] and [name]Tate[/name] - I knew a girl named [name]Logan[/name], so I like it. [name]Tate[/name] is all boy/surname to me. [name]Tatum[/name] is a little more unisex.
[name]Arielle[/name] and [name]Evelyn[/name] - This is my favorite combo. [name]Lovely[/name], feminine, and you can’t go wrong with it.
[name]Olivia[/name] and [name]Lennon[/name] - Very very mismatched. [name]One[/name] is super feminine while the other is completely masculine.
Auttumn and [name]Arden[/name] - I am assuming it is [name]Autumn[/name] and [name]Arden[/name]?! I like this combo. [name]Autumn[/name] is one of my favorites and I think [name]Arden[/name] is interesting.
[name]Madeleine[/name] and [name]Elle[/name] - Not a bad combo. [name]Just[/name] seems a little mismatched. [name]Elle[/name] is a little too trendy and short for my liking. I speak french and [name]Elle[/name] is all personal pronoun to me.