Which do you prefer with sister [name]Olivia[/name]. Yeah, I know I like V’s.
Also, which spelling do you prefer?
EDIT: I MEANT VICTORIA AND NOT VICTORA!!!
Which do you prefer with sister [name]Olivia[/name]. Yeah, I know I like V’s.
Also, which spelling do you prefer?
EDIT: I MEANT VICTORIA AND NOT VICTORA!!!
[name]Vivienne[/name]. Victora doesn’t look right, unless you meant [name]Victoria[/name] - I [name]LOVE[/name] [name]Victoria[/name].
I’m not fond of [name]Victoria[/name] and I really dislike Victora. [name]Vicky[/name]/[name]Tori[/name] especially don’t work for me, and I ordinarily love V names.
I really, really love [name]Vivien[/name] and [name]Vivienne[/name]. I’d probably spell it [name]Vivien[/name], but failing that, [name]Vivienne[/name].
I like way too many V names, but not [name]Victoria[/name], actually.
I think I like [name]Vivian[/name]/[name]Vivienne[/name] a little more, but [name]Victoria[/name] sounds a little more distinct from [name]Olivia[/name]. I do like [name]Victoria[/name].
That said, [name]Olivia[/name] and [name]Vivian[/name] is cute. You might have a [name]Liv[/name] and [name]Viv[/name], or [name]Livvy[/name] and [name]Vivi[/name], but maybe you’re OK with that.
Or maybe [name]Olivia[/name] is only [name]Olivia[/name] and that’s that.
My preferred spelling is [name]Vivian[/name], but [name]Vivienne[/name] is fine.
[name]Vivienne[/name] does it for me, I like V’s as well
[name]Olivia[/name] and Victora
[name]Olivia[/name] and [name]Vivian[/name]/enne
I’d say Victora. Too many V’s in the second choice.
[name]Both[/name] are great names. I like [name]Victoria[/name] a little better.
I like both, but slightly prefer [name]Victoria[/name].
[name]Victoria[/name] is my fave!
Although I prefer [name]Vivian[/name], I think [name]Victoria[/name] sounds better with [name]Olivia[/name]. [name]Olivia[/name] and [name]Vivian[/name]/[name]Vivienne[/name] are too similar for me (they share too much “iv” sound).
I love the name [name]Vivian[/name], but the v sound is overwhelming when the name is paired with [name]Olivia[/name]. Not as in love with [name]Victoria[/name], but I do think she’d make a better sister to [name]Olivia[/name].
I like [name]Vivienne[/name] a lot but Viviennes are usually nicknamed Vie or [name]Vivi[/name] but with sister [name]Olivia[/name], it sounds a bit repetitive, so I’d go with [name]Victoria[/name].