Vivienne, Victoria or Annabel - NEED LOTS OF FEEDBACK!

[name]Hi[/name],

Ok we finally decided to change [name]Annabel[/name] [name]Victoria[/name] to either of the following. What are your thoughts?

[name]Victoria[/name] [name]Marlowe[/name] [name]Hyde[/name]
[name]Victoria[/name] [name]Annabel[/name] [name]Hyde[/name]

[name]Vivienne[/name] [name]Marlowe[/name] [name]Hyde[/name]
[name]Vivienne[/name] [name]Annabel[/name] [name]Hyde[/name]

or keep

[name]Annabel[/name] [name]Victoria[/name] [name]Hyde[/name]

Thanks

[name]Love[/name] [name]Anabel[/name], [name]Victoria[/name] and Viviene equally, but I dislike [name]Marlowe[/name] so I think Viviene [name]Anabel[/name] sound nice, and [name]Anabel[/name] [name]Victoria[/name] is my second.

I like [name]Annabel[/name] [name]Victoria[/name] [name]Hyde[/name] the best! it’s really pretty. I prefer the full spelling [name]Annabelle[/name] though. I don’t care for Viviene, I see a middle aged woman when i hear Viviene. [name]Victoria[/name]'s kind of boring as a first name to me since it’s so common. I know it’s not one of your combos but I really like [name]Annabel[/name] [name]Marlowe[/name] [name]Hyde[/name].

[name]Victoria[/name] [name]Annabel[/name] gets my vote.

[name]Annabel[/name] [name]Victoria[/name] gets my vote!

I still think that [name]Annabel[/name] [name]Victoria[/name] is gorgeous! :slight_smile: [name]Vivienne[/name] [name]Annabel[/name] is my second choice, followed by [name]Victoria[/name] [name]Annabel[/name]. But [name]Annabel[/name] [name]Victoria[/name] is definitely my first pick! :slight_smile:

[name]Annabel[/name] for sure! !

[name]Annabel[/name] [name]Victoria[/name] or [name]Victoria[/name] [name]Annabel[/name]…
I think I like [name]Annabel[/name] in the fn spot slightly more.

[name]Annabel[/name] [name]Victoria[/name] is flawless! [name]Love[/name] it!

[name]Annabel[/name] is my favorite. It’s very down to earth and friendly, plus great, easy nicknames. [name]Victoria[/name] and [name]Vivienne[/name] are nice, but give me more of a fancy, upperclass, less approachable feel. Not unfriendly necessarily, just intimidating. That may be what you’re going for, and that’s fine, but were it my choice, I would go with [name]Annabel[/name]. Good luck! They are all great names :slight_smile:

[name]Annabel[/name] [name]Victoria[/name] would be my first pick. I also love [name]Victoria[/name] [name]Annabel[/name] as a second choice.

[name]Annabel[/name] [name]Victoria[/name] [name]Hyde[/name] is my favourite!!!

I like [name]Vivienne[/name] but not near as much as [name]Annabel[/name] as a first name. [name]Vivienne[/name] makes a better middle name to me.

[name]Victoria[/name] is OK, not excited by this one at all and any of the other combo’s.

[name]Annabel[/name] is a timeless, classic, honestly I wouldn’t second guess this name.
But my second choice is Viviene but for a little girl it is very mature sounding,
In my opinion [name]Victoria[/name] is way too popular, I have a classic name myself([name]Mary[/name])
And love it because people can pronounce it but they don’t know 40 people named
It.

I like [name]Annabel[/name] the best!

I like [name]Annabell[/name] [name]Victoria[/name], [name]Vivienne[/name] [name]Anabell[/name], and [name]Anabell[/name] [name]Victoria[/name] the best. [name]Don[/name]'t care for [name]Marlowe[/name] because it reminds me of the the ‘bad lady’ in Uncharted. (Sorry, I have brothers)

I really love just [name]Annabel[/name] [name]Victoria[/name]. It’s great with [name]Nicholas[/name] and [name]Caroline[/name], and I know you said earlier that you felt [name]Annabel[/name] didn’t have a strong enough personality for your baby girl, but it just seems chock-full of personality to me! [name]Annabel[/name] [name]Victoria[/name] seems like the strongest combo you have, honestly. And if she’s not an [name]Annabel[/name], and you’re seriously considering [name]Victoria[/name] as another option, I would just call her by her MN, honestly. I think it’d be much more of a hassle to change all the paperwork than to just have her go by her MN her whole life. What nns do you like for [name]Vivienne[/name]? [name]Vivi[/name]? I think [name]Victoria[/name] could still go by [name]Vivi[/name]. Or V/[name]Vi[/name]. If you like the fuller [name]Vivienne[/name], or [name]Vienna[/name]/Enne/[name]Enna[/name]/etc., then I would suggest going with [name]Vivienne[/name], but I think [name]Annabel[/name] [name]Victoria[/name] is honestly stunning, strong, and full of personality, and while I don’t know your daughter, it seems to fit everything I’ve heard you say about her. I’m sure that might not be helpful if you’re still feeling really badly about what you decided to name her, but honestly, it just seems so great to me. I hope you can find a decision you can be at peace with. hugs

[name]Annabel[/name] [name]Victoria[/name] is my favorite! [name]Annabel[/name] is my favorite of the names suggested, and flows better than [name]Victoria[/name] [name]Annabel[/name] or [name]Vivienne[/name] [name]Annabel[/name], [name]IMO[/name].

I say [name]Vivienne[/name] [name]Annabel[/name] or leave it alone.

I like [name]Victoria[/name] as a first name or [name]Annabel[/name] [name]Victoria[/name], and don’t really like [name]Marlowe[/name] for a girl at all. It just looks too celebrity to me, probably because of [name]Sienna[/name] [name]Miller[/name].
[name]Victoria[/name] is such a beautiful name.

[name]Annabel[/name] [name]Victoria[/name] is my favorite.