Choose your favorite!
- Eloise Violet
- Eloise Freya
- Vivienne Petra
Choose your favorite!
vivienne petra is gorgeous !! classic but fun and i love the nickname vivi <3
I voted for [name_f]Eloise[/name_f] [name_f]Violet[/name_f].
It was either that or [name_f]Vivienne[/name_f] [name_f]Petra[/name_f]. [name_f]Vivienne[/name_f] feels a little stuffy and [name_f]Petra[/name_f] reminds me of petrol, but the combo is so pretty. I like [name_f]Eloise[/name_f] and [name_f]Violet[/name_f] better individually which is why it got my vote.
[name_f]Vivienne[/name_f] [name_f]Petra[/name_f]
[name_f]Eloise[/name_f] [name_f]Freya[/name_f] got my vote - I love [name_f]Freya[/name_f] as a middle! I adore [name_f]Petra[/name_f] and super love [name_u]Vivien[/name_u], but something about the length of [name_f]Vivienne[/name_f] doesn’t feel right with [name_f]Petra[/name_f] to me… [name_u]Vivien[/name_u] [name_f]Petra[/name_f] looks balanced and striking but [name_f]Vivienne[/name_f] Petra… [name_f]Vivienne[/name_f] just feels too long to me, for some reason (this is completely irrational, I have names like [name_f]Evangeline[/name_f] [name_u]Dagny[/name_u] and [name_f]Ayla[/name_f] [name_f]Lavender[/name_f] on my list ). If I went by just names in general that I love, I’d vote for [name_f]Vivienne[/name_f] [name_f]Petra[/name_f]. I just wish I liked her visually as much as I like [name_f]Eloise[/name_f] [name_f]Freya[/name_f]! Either one would be a brilliant option, though; they’re both beautiful names.
Good luck!
I picked [name_f]Eloise[/name_f] [name_f]Violet[/name_f], but I love [name_f]Eloise[/name_f] [name_f]Freya[/name_f] just as much! both names are really pretty