Waverly Anne or Anya Waverly?

I feel like I’ve been making these threads forever! I’m trying to cut down on the options and now we are both stuck between these two because they are so similar. I feel like we’re just going to wait and look at her, and see if she’s an Anya or Waverly but I’d like to know from you berries, which one you like best?

Anya Waverly or Waverly Anne?

Also, any nickname ideas? We thought of Waves, Wave, Avery, Lee, Ava, Annie and that’s it, I think we covered it all? But any other ideas are welcome, I don’t mind a stretch.

Thank you in advance!

[name_f]Anya[/name_f] [name_f]Waverley[/name_f] is my fave

1 Like

I knew a little girl named [name_u]Waverly[/name_u] and her mom called her Wave/Waves some of the time. I thought it was so precious! I prefer [name_u]Waverly[/name_u] [name_u]Anne[/name_u]. I think [name_f]Anya[/name_f] and [name_u]Waverly[/name_u] are both less traditional choices and I like for a less traditional choice to have a more traditional middle name.

1 Like

I love [name_u]Waverly[/name_u] [name_u]Anne[/name_u]!

1 Like

I prefer [name_f]Anya[/name_f] [name_u]Waverly[/name_u], I think [name_f]Anya[/name_f] is more wearable than [name_u]Waverly[/name_u]

I would choose [name_u]Waverly[/name_u] [name_u]Anne[/name_u]! Not sure of any nicknames…maybe Wave!

Hmm, strangely, [name_f]Anya[/name_f] over [name_u]Waverly[/name_u] but [name_u]Waverly[/name_u] [name_u]Anne[/name_u] over [name_f]Anya[/name_f] [name_u]Waverly[/name_u]!

[name_u]Waverly[/name_u] [name_u]Anne[/name_u] is really sweet

1 Like

Oh I’m in love with both choices :heart_eyes: i think [name_u]Waverly[/name_u] [name_u]Anne[/name_u] has the slight edge

I think [name_f]Anya[/name_f] [name_u]Waverly[/name_u] is beautiful! I love the sweet, timeless [name_f]Anya[/name_f] :white_heart:

[name_f]Anya[/name_f] [name_u]Waverly[/name_u] is my favourite :slight_smile:

[name_f]Anya[/name_f] [name_u]Waverly[/name_u]
Waves stands out

I prefer [name_u]Waverly[/name_u] [name_u]Anne[/name_u].

Waves is super cute!

definitely [name_u]Waverly[/name_u] Anne!!

1 Like

I love [name_u]Waverly[/name_u] [name_u]Anne[/name_u]! I think [name_u]Waverly[/name_u] is such a fun name and paired with the classic [name_u]Anne[/name_u] flows nicely. Waves or Wave is a super cute nickname too. [name_u]Lee[/name_u] could work too.

love anya waverly!! :smiling_face_with_three_hearts:

[name_u]Waverly[/name_u] [name_u]Anne[/name_u] is lovely!!! :heartbeat:

[name_f]Anya[/name_f] [name_u]Waverly[/name_u] is lovely and more my personal style, but both are great options!

1 Like

Definitely [name_f]Anya[/name_f] [name_u]Waverly[/name_u]!

I love [name_f]Anya[/name_f] and [name_u]Waverly[/name_u], so my vote goes to [name_f]Anya[/name_f] [name_u]Waverly[/name_u]! I think [name_u]Waverly[/name_u] [name_f]Anya[/name_f] works too. I’ve never been a fan of the name [name_u]Anne[/name_u]. For a nickname I like Wave and I thought of Wavy :slightly_smiling_face: