What do you think of these names?

Two of my favorites, and they’re growing on me a lot lately.

[name]Cassia[/name] [name]Ruby[/name] [name]Lane[/name] - “[name]Cassie[/name]” or “[name]Cass[/name]”
[name]Claira[/name] [name]Lillian[/name] [name]Joy[/name] - do you prefer the spelling [name]Claira[/name] or [name]Clara[/name], or maybe just [name]Claire[/name]?

Comments and middle name suggestions are appreciated. Thanks in advance! :slight_smile:

[name]How[/name] do you pronounce [name]Cassia[/name]? Is it [name]Cas[/name]-SEE-ah or [name]CASH[/name]-a? I love the nn [name]Cassie[/name] though:)

[name]Claira[/name] and [name]Clara[/name] are completely different names to me. [name]Clara[/name] is pronounced CLARR-rah and [name]Claira[/name] is [name]CLAIR[/name]-ah. I prefer [name]Clara[/name] to [name]Claira[/name] or [name]Claire[/name].

[name]Lillian[/name] [name]Joy[/name] and [name]Ruby[/name] [name]Lane[/name] are very sweet mns:)

I love love love [name]Cassia[/name] [name]Ruby[/name] [name]Lane[/name]

I like both [name]Cassia[/name] and [name]Clara[/name]. I don’t care for [name]Claira[/name], and [name]Claire[/name] is ok if the last name is long enough for a one syllable first.

I love [name]Cassia[/name] (pronounced [name]CASS[/name]-ee-a), but [name]Ruby[/name] [name]Lane[/name] sounds like a street name to me. I also love [name]Clara[/name] and [name]Claire[/name] (but definitely not [name]Claira[/name]!).

[name]Cassia[/name] [name]Lillian[/name] [name]Jane[/name]
[name]Cassia[/name] [name]Ruby[/name] [name]Claire[/name]
[name]Clara[/name] [name]Jane[/name] [name]Lillian[/name]
[name]Clara[/name] [name]Lillian[/name] [name]Ruby[/name]

I prefer [name]Clara[/name]!