What do you think of these names?

Avonlea [name]Adah[/name] [name]Fleming[/name]
Avonlea [name]Noelle[/name] [name]Fleming[/name]
Avonlea [name]Corrin[/name] [name]Fleming[/name]
Avonlea [name]Collett[/name] [name]Fleming[/name]
Avonlea [name]Layla[/name] [name]Fleming[/name]
Avonlea [name]Lola[/name] [name]Fleming[/name]
Avonlea [name]Raine[/name] [name]Fleming[/name]

Please - tear them apart if you so feel the need to - likes/dislikes/favorites? We’ve got to finalize this. :slight_smile:

Thanks! :slight_smile:

Oh, and sibs are [name]Kaleb[/name] and [name]Adeline[/name]. [name]Andrew[/name] [name]Kaleb[/name] and [name]Adeline[/name] [name]Blayne[/name], to be exact.

My fave is Avonlea [name]Noelle[/name] [name]Fleming[/name], but Avonlea [name]Collett[/name] is a close second.

I don’t care for [name]Layla[/name] or [name]Lola[/name] for middles…they are too similar to the ending of the first name Avonlea.

Is the mn [name]Corrin[/name] pronounced “[name]Cor[/name]-in”? (or is it “[name]Cor[/name]-een”? I know a [name]Corrinne[/name] and she pronounces it [name]Cor[/name]-een, so I was just curious)

My fav is Avonlea [name]Raine[/name] [name]Fleming[/name] followed by Avonlea [name]Adah[/name] [name]Fleming[/name]. The other middle names just have too many “l’s” for my ears and eyes. For me, a name has a to sound good and also look good written out. Avonlea [name]Raine[/name] is a cool and unusual name!

Well, DH just nixed [name]Raine[/name]. Since our older DD’s middle name is [name]Blayne[/name] we’d have [name]Adeline[/name] [name]Blayne[/name] and Avonlea [name]Raine[/name]. A little too ‘twinky’ for his liking. And [name]Lola[/name] is too much of a mouthful.

We’re really leaning toward Avonlea [name]Noelle[/name]. But, please keep any input coming! :slight_smile:

And [name]Corin[/name] would be pronounced “[name]Cor[/name]-in”.

[name]Love[/name] Avonlea [name]Noelle[/name]!