What one is your favorite?

[name]Harriet[/name], [name]Penelope[/name], or [name]Freya[/name]?

[name]Penelope[/name]. [name]Harriet[/name] is still old ladyish to me & I don’t find [name]Freya[/name] attractive at all.

[name]Penelope[/name] would be my favorite, but I quite like [name]Harriet[/name], too. [name]Freya[/name] doesn’t appeal to me at all.

[name]Penelope[/name]! [name]Poppy[/name] and [name]Lola[/name] are adorable nns, imo, and I love the tie to the strong and devoted [name]Penelope[/name] from The Odyssey.

I like [name]Freya[/name] the best :slight_smile:

I like [name]Harriet[/name], but a lot of people don’t so I would say [name]Freya[/name].

[name]Freya[/name] is gorgeous! [name]Penelope[/name] and [name]Harriet[/name] are beautiful, but [name]Freya[/name] feels more lively to me.

[name]Penelope[/name]! [name]Harriet[/name] is old-ladyish and [name]Freya[/name], I just don’t like. :slight_smile:

[name]Penelope[/name], then [name]Freya[/name]

I like [name]Harriet[/name] and [name]Penelope[/name]. [name]Just[/name] don’t like [name]Freya[/name].

1 [name]Harriet[/name] - I love the nn [name]Hattie[/name]
2 [name]Freya[/name] - for its Nordic flair
3 [name]Penelope[/name] - ok but wouldn’t name a child this now that it’s a Kardashian.

What else you got?

1. [name]Penelope[/name]
  2. [name]Freya[/name]
  3. [name]Harriet[/name]

[name]Penelope[/name]! I am LOVING [name]Penelope[/name] at the moment. I kind of like [name]Freya[/name] as a middle name.

~[name]Jasmine[/name]

I love [name]Freya[/name]!

I like them all! I don’t think [name]Harriet[/name] is too old-lady-ish. It’s no older-sounding than [name]Hazel[/name], [name]Mabel[/name], [name]Eleanor[/name], etc. which are very on-trend. [name]Penelope[/name] is very cute. My fave nn is [name]Penny[/name]. [name]Freya[/name] is such a strong name, but still feminine. I think it’s good to give girls that empower them. You should think about your reasoning behind liking each name and give your daughter the one with the most significance.

I absolutely love [name]Harriet[/name]. I think in this generation “too old-ladyish” is kind of off the table. Am I being too optimistic?

Next would be [name]Penelope[/name]. Not really my style, but I see its allure.

I used to like [name]Freya[/name], and now I hate it. I’ve been an expat in Germany for a while now and it’s just everywhere. It’s really lost its charm on me.

I guess I’m the lone vote for [name]Freya[/name]!

[name]Penelope[/name] nn [name]Poppy[/name] or [name]Harriet[/name] nn [name]Hattie[/name]

1. [name]Penelope[/name]
  2. [name]Harriet[/name]
  3. [name]Freya[/name]