See the results of this poll: Which is your favorite?
Respondents: 63 (This poll is closed)
- Elizabeth August : 12 (19%)
- Catherine Amelia : 37 (59%)
- Annabelle Catherine : 13 (21%)
- Other…let me know your idea!: 1 (2%)
Respondents: 63 (This poll is closed)
[name]Catherine[/name] [name]Amelia[/name] is such a timeless combo!
I voted [name]Elizabeth[/name] [name]August[/name]…but they’re all really pretty!
[name]Catherine[/name] [name]Amelia[/name] here.
They’re all gorgeous, but I think [name]Catherine[/name] [name]Amelia[/name] has a wonderful timeless ring to it.
[name]Elizabeth[/name] [name]August[/name] and then [name]Catherine[/name] [name]Amelia[/name]
I adore both [name]Elizabeth[/name] [name]August[/name] and [name]Catherine[/name] [name]Amelia[/name], but I voted for [name]Elizabeth[/name] [name]August[/name]. There are so many great nn options with [name]Elizabeth[/name] and it is absolutely beautiful when paired with [name]August[/name]!
I love seeing everyone’s feedback! [name]Annabelle[/name] [name]Catherine[/name] is hubby’s favorite, but its never sounded quite right to me. The other two seem more elegant and timeless somehow.
All 3 are beautiful! I would pick [name]Catherine[/name] [name]Amelia[/name]. The flow is perfect.
I actually really like [name]Annabelle[/name] [name]Catherine[/name]. The other two are a bit more traditional, but I think they’re all timeless. [name]Edgar[/name] [name]Allan[/name] [name]Poe[/name]'s poem, [name]Annabel[/name] [name]Lee[/name], solidifies the timeless beauty of the name [name]Annabel/name to me. [name]Elizabeth[/name] and [name]Catherine[/name] are both less exciting to me than [name]Annabelle[/name].
[name]Catherine[/name] [name]Amelia[/name] would be my second choice.
I voted for other. I would really like to see [name]Amelia[/name] [name]Catherine[/name]
[name]Elizabeth[/name] [name]August[/name] is fantastic. [name]Elisabeth[/name] [name]Augusta[/name] would also be unreal.
I was torn between [name]Annabelle[/name] [name]Catherine[/name] and [name]Catherine[/name] [name]Amelia[/name] but in the end I had to go with [name]Catherine[/name] [name]Amelia[/name]. Had [name]Amelia[/name] [name]Catherine[/name] been an option though I definitely would have picked that