Which middle for Kai?

Okay, we have decided on [name_u]Kai[/name_u] for this our ninth child, seventh boy, who is now 11 days old!!

Still deciding on the middle. Last name sounds like Anderson. Which middle do you like best:

[name_u]Kai[/name_u] [name_u]River[/name_u]
[name_u]Kai[/name_u] [name_u]Sawyer[/name_u]
[name_u]Kai[/name_u] [name_u]Cruz[/name_u]

???

This is my last baby, so will probably be my last post. Thanks for all of your help and responses for my last 4 babies!!! :slight_smile: !!! You are all wonderful. I always recommend Nameberry to friends who are looking for names. :slight_smile: :smiling_face_with_three_hearts:

Kai [name_u]River[/name_u] and [name_u]Kai[/name_u] [name_u]Sawyer[/name_u] are my favourites. I generally prefer [name_u]Sawyer[/name_u], but I surprisingly am really liking [name_u]River[/name_u] as a middle for [name_u]Kai[/name_u]! I think [name_u]Kai[/name_u] [name_u]River[/name_u] is probably the one I’d pick :slight_smile: Congratulations!

I love [name_u]Kai[/name_u] [name_u]River[/name_u]!

Kai [name_u]River[/name_u] is lovely. I don’t know if you’re a football fan but [name_u]Kai[/name_u] [name_u]Cruz[/name_u] sounds very [name_f]English[/name_f] Premier League (not a bad thing just thought I’d mention it’s very football)

Kai [name_u]River[/name_u] is my favourite I think it’s really handsome and soft sounding.

Congratulations & good luck :purple_heart:

Kai [name_u]River[/name_u]!

Kai [name_u]River[/name_u] is lovely

Kai [name_u]River[/name_u] has a beautiful flow! I love [name_u]Kai[/name_u] [name_u]Sawyer[/name_u] as well. It’s very fun, modern and adventurous.