~ Which middle name?!

~ [name]Chloe[/name] [name]Nell[/name]
~ [name]Chloe[/name] [name]Leone[/name]

~ [name]Both[/name] [name]Nell[/name] and [name]Leone[/name] (form of [name]Leona[/name]) would honor Family Members. Thanks so much!!!

[name]Chloe[/name] [name]Leone[/name] - is a tongue twister for me.
[name]Chloe[/name] [name]Nell[/name] - I think that [name]Chloe[/name] needs something a little longer

how about [name]Chloe[/name] [name]Eleanor[/name]? That way, you can honor both [name]Nell[/name] and [name]Leone[/name] all in one name!

[name]Chloe[/name] [name]Leone[/name] - is a tongue twister for me.
[name]Chloe[/name] [name]Nell[/name] - I think that [name]Chloe[/name] needs something a little longer

how about [name]Chloe[/name] [name]Eleanor[/name]? That way, you can honor both [name]Nell[/name] and [name]Leone[/name] all in one name![/quote]

You summed that up nicely! Ditto everything:) [name]How[/name] about [name]Leona[/name]?

I LOVED bananakins’ ideas, especially [name]Chloe[/name] [name]Eleanor[/name]! My vote goes for that one if [name]Mandi[/name] likes it!

I love both the names [name]Chloe[/name] and [name]Eleanor[/name] so much. But do they really sound good together? All the sounds together sound kind of mashed up to me.
[name]Chloe[/name] [name]Nell[/name] is pretty, but kind of short.
[name]Chloe[/name] [name]Leone[/name] sounds mashed up, too.
Hmmm…
Maybe [name]Chloe[/name] [name]Evelyn[/name]. [name]Evelyn[/name] has the “n” and the “l” and the “e” from [name]Nell[/name] and also from [name]Leone[/name]. But the “v” in [name]Evelyn[/name] breaks up the sounds nicely. I love [name]Chloe[/name] [name]Evelyn[/name].

I agree that [name]Chloe[/name] and [name]Eleanor[/name] don’t sound the best together, but I do love [name]Eleanor[/name]! I can’t put my finger on it as to why, though. Hmm…

[name]Chloe[/name] [name]Nell[/name]: I love some short names with [name]Chloe[/name], like [name]Jane[/name], but something about [name]Chloe[/name] [name]Nell[/name] doesn’t flow well to me. Hmm…
[name]Chloe[/name] [name]Leone[/name]: Because both names contain long O and E sounds, something sounds off to me.

You may (or may not) like:

Short names with [name]Chloe[/name]:

[name]Chloe[/name] [name]Blythe[/name]
[name]Chloe[/name] [name]Jane[/name]

Longer:

[name]Chloe[/name] [name]Diana[/name]
[name]Chloe[/name] [name]Jessamine[/name]
[name]Chloe[/name] [name]Mirabelle[/name]
[name]Chloe[/name] [name]Miranda[/name]
[name]Chloe[/name] [name]Victoria[/name]

Along the lines of [name]Chloe[/name] (in case you’re still looking for names) you may like:

[name]Phoebe[/name]
[name]Daphne[/name]
[name]Zoe[/name]
[name]Cleo[/name]
[name]Audrey[/name]
[name]Charlotte[/name]
[name]Caroline[/name]
[name]Clementine[/name]
[name]Cora[/name]
[name]Diana[/name]
[name]Flora[/name]
[name]Genevieve[/name]
[name]Hope[/name]
[name]Ivy[/name]
[name]Juliet[/name]
[name]Josephine[/name]
[name]Lucy[/name]
[name]Louisa[/name]
[name]Lydia[/name]
[name]Rose[/name] (first name)
[name]Ruby[/name]
[name]Stella[/name]
[name]Tessa[/name]
[name]Violet[/name]
[name]Vivienne[/name]
[name]Willa[/name]

I really love [name]Nell[/name] (both on its own and as a nickname for [name]Helena[/name] and [name]Eleanor[/name]) and [name]Leona[/name] ([name]Leonora[/name], too), and think they’re more distinctive than [name]Chloe[/name], which is now #10 in popularity in the U.S…

Good luck! :slight_smile: