Which of these do you like best, if any?

[name]Clara[/name] [name]Juliet[/name]
[name]Harper[/name] [name]Juliet[/name]
[name]Anna[/name] [name]Juliet[/name]

[name]Juliet[/name] [name]Claire[/name]
[name]Juliet[/name] [name]Anneliese[/name]
[name]Juliet[/name] [name]Harper[/name]
[name]Clara[/name] [name]Anneliese[/name]
[name]Claire[/name] [name]Anneliese[/name]
[name]Claire[/name] [name]Juliet[/name]

[name]Clara[/name] [name]Caroline[/name]
[name]Harper[/name] [name]Caroline[/name]
[name]Anna[/name] [name]Caroline[/name]

and, of course, my ds name is [name]Evan[/name] [name]James[/name]. still going back and forth on girl’s names…please give input on my newest list:-) thanks!!

I like [name]Juliet[/name] [name]Harper[/name], [name]Claire[/name] Anneliesse & [name]Anna[/name] [name]Juliet[/name] best

Personally, I like [name]Clara[/name] [name]Anneliese[/name] , [name]Juliet[/name] [name]Harper[/name], [name]Anna[/name] [name]Caroline[/name] and [name]Anna[/name] [name]Juliet[/name] the best of your names. Really, any of your names are lovely. Can’t say I dislike any of them:-) \

Good [name]Luck[/name]!

I really like both [name]Clara[/name] and [name]Juliet[/name], and together ([name]Clara[/name] [name]Juliet[/name]) they are stunning! But I don’t like any of your other combos. [name]Clara[/name] [name]Caroline[/name] doesn’t flow because of the two hard C’s, and I just plain don’t like [name]Anna[/name], [name]Claire[/name] or [name]Harper[/name]!

Good luck :slight_smile:

I like [name]Claire[/name] or [name]Anna[/name] best with [name]Evan[/name] ( I am the momma with [name]Evan[/name] [name]Daniel[/name]) I think they are the most classic timeless from your list.

I like Caire [name]Anneliese[/name] and [name]Harper[/name] [name]Caroline[/name], but of the two I think [name]Claire[/name] [name]Anneliese[/name] goes better with [name]Evan[/name] [name]James[/name].

I absolutely [name]LOVE[/name] [name]Clara[/name] [name]Juliet[/name] with big brother, [name]Evan[/name] [name]James[/name]. [name]Clara[/name] and [name]Evan[/name] share a soft, friendly vibe, and it would be a sweet connection between their middle names to both start with J.

Best of luck!

I adore [name]Clara[/name], but I really don’t like any of the MNs you have paired with it. I would like [name]Clara[/name] [name]Harper[/name], though.

[name]Harper[/name] would be my second favorite, and I really like [name]Harper[/name] [name]Juliet[/name] and [name]Harper[/name] [name]Caroline[/name]…

Good luck!

[name]Clara[/name] [name]Juliet[/name]
[name]Anna[/name] [name]Juliet[/name]

[name]Juliet[/name] [name]Claire[/name]

[name]Claire[/name] [name]Anneliese[/name]
[name]Claire[/name] [name]Juliet[/name]

[name]Harper[/name] [name]Caroline[/name]
[name]Anna[/name] [name]Caroline[/name]

[name]Clara[/name] [name]Anneliese[/name] and [name]Clara[/name] [name]Juliet[/name]. I love [name]Clara[/name]. I like [name]Anneliese[/name]. [name]Clara[/name] [name]Juliet[/name] flows well together. Plus CJ are cool initials.

[name]Clara[/name] [name]Juliet[/name]! It is my favorite name too :slight_smile: