Which set for the girls?

Ok, so with the help of all of your input I have narrowed down the list to these

[name]Willow[/name] [name]Reagan[/name] & [name]Ronan[/name] [name]Nikole[/name]

[name]Madeline/name [name]Kaydence[/name] & [name]Morgan[/name] [name]Marie[/name]

[name]Phoebe[/name] [name]Noelle[/name] & [name]Emmeline/name [name]Elizabeth[/name]

I’m set on all of the spellings and sets just cant choose which one. Hubby likes [name]Madie[/name] and [name]Morgan[/name], but I’m not sure. What do you think?

[name]Phoebe[/name] [name]Noelle[/name] and [name]Emmeline[/name] [name]Elizabeth[/name] win hands down for me

I definitely like [name]Phoebe[/name] [name]Noelle[/name] and [name]Emmeline[/name] ([name]Emme[/name]) [name]Elizabeth[/name] best.

Is [name]Madie[/name] meant to be pronounced like [name]May[/name]-dee or Mad-dee? I guess I should assume Mad-dee since it’s a nickname for [name]Madeline[/name]. The spelling is just throwing me a bit.

This one for me as well!

I don’t see [name]Ronan[/name] as a girl’s name, and I think [name]Madie[/name] with one “d” looks like [name]Maydee[/name]. So I would say [name]Maddie[/name] (2 “d’s”) and [name]Morgan[/name], or [name]Willow[/name] and [name]Rowan[/name] (a bit different, but similar). [name]Phoebe[/name] and [name]Emmeline[/name] are my least favorites.

[name]Phoebe[/name] and [name]Emmeline[/name] for me as well.

[name]Phoebe[/name] and [name]Emmeline[/name] are so adorable together. They have a similar vibe but don’t feel too matchy.

[name]Phoebe[/name] and [name]Emmeline[/name] easily.

[name]Phoebe[/name] and [name]Emmeline[/name], without hesitation.

[name]Madeline[/name] and [name]Morgan[/name] are overdone and a bit dated, whereas [name]Willow[/name] and [name]Ronan[/name] sounds like a girl and a boy. [name]Ronan[/name] is a male name.

[name]Phoebe[/name] & [name]Emmeline[/name] by a loooooong shot. I see [name]Ronan[/name] as purely masculine. I think [name]Rowan[/name] could work for a girl. [name]Rowan[/name] and [name]Willow[/name] isn’t ideal- too many W’s I think. [name]Morgan[/name] and [name]Madie[/name] seem very 90’s.

[name]Phoebe[/name] and [name]Emmeline[/name]!

I like @dresdendoll’s suggestion of [name]Rowan[/name] and [name]Willow[/name], but as it is I’d pick [name]Phoebe[/name] and [name]Emmeline[/name]

[name]Phoebe[/name] and [name]Emmeline[/name]. [name]Ronan[/name] isn’t a girls name. [name]Just[/name] no. The other sets feel really dated, too.

[name]Phoebe[/name] & [name]Emmeline[/name].

[name]Ronan[/name] is male name for me too and I don’t really like [name]Morgan[/name]!

[name]Rowan[/name] and [name]Willow[/name] would definitely work well, but [name]Phoebe[/name] and [name]Emmeline[/name] still wins hands down for me.

[name]Phoebe[/name] and [name]Emmeline[/name] for sure - beautiful names that are spelled correctly.

[name]Ronan[/name] is [name]WAY[/name] too masculine, [name]Morgan[/name] is very dated and I cannot stand that spelling of [name]Cadence[/name], it looks awful.

I would [name]Love[/name] [name]Willow[/name] and [name]Phoebe[/name].