@dandy_orchid [name_f]Orla[/name_f] is perfect! [name_m]Can[/name_m]'t believe I’d forgotten it
[name_f]Orla[/name_f] [name_f]Primrose[/name_f] and [name_f]Orla[/name_f] [name_f]Madeline[/name_f] came to mind
@juliem1912 [name_f]Mireia[/name_f] is intriguing! [name_f]Mireia[/name_f] [name_f]Juliet[/name_f] came to mind 
@SparkleNinja18 ooh, [name_f]Tesni[/name_f]! I like it! [name_f]Tesni[/name_f] [name_f]Rosalind[/name_f] or Tensi [name_f]Florence[/name_f] maybe!
@katinka i love [name_f]Merryn[/name_f]! [name_f]Merryn[/name_f] [name_f]Odette[/name_f] or [name_f]Merryn[/name_f] [name_f]Tallulah[/name_f] maybe!
@TDFM [name_f]Chiara[/name_f] is gorgeous! [name_f]Chiara[/name_f] [name_f]Florence[/name_f] or [name_f]Chiara[/name_f] [name_f]Daphne[/name_f]!
@Estrela [name_f]Saskia[/name_f] is one on my radar, i just haven’t found the perfect middle! [name_f]Saskia[/name_f] [name_f]Maeve[/name_f], [name_f]Saskia[/name_f] [name_f]Mabel[/name_f], Sakia [name_f]Juno[/name_f]?
@GoogleChrome i love [name_f]Aoife[/name_f], [name_f]Talia[/name_f] and [name_f]Pearl[/name_f]! [name_f]Aoife[/name_f] [name_f]Penelope[/name_f] is on my list! [name_f]Talia[/name_f] [name_u]Wren[/name_u] and [name_f]Pearl[/name_f] [name_u]Juniper[/name_u] maybe
@hyacinthbucket i admit [name_f]Ursula[/name_f] isn’t for me but you’ve really sold [name_f]Viveca[/name_f] to me. [name_f]Viveca[/name_f] [name_f]Rosalie[/name_f], [name_f]Viveca[/name_f] [name_f]Daisy[/name_f] and [name_f]Viveca[/name_f] [name_f]Leonie[/name_f] maybe! And you know a [name_f]Sarai[/name_f]? That makes me happy to hear!!
@carebear i love [name_f]Ida[/name_f]! Short and sweet
[name_f]Ida[/name_f] [name_f]Calliope[/name_f]?
@cactusgram [name_u]Arden[/name_u]! I’d forgotten her
[name_u]Arden[/name_u] [name_f]Emilia[/name_f] or [name_u]Arden[/name_u] [name_f]Eloise[/name_f]!
@Babies123456 [name_f]Iva[/name_f] is sweet and funky! [name_f]Iva[/name_f] [name_f]Estelle[/name_f] or [name_f]Iva[/name_f] [name_u]Camille[/name_u]!
@je_m_appelle [name_f]Thisbe[/name_f] is so cool! [name_f]Thisbe[/name_f] [name_f]Lois[/name_f] and [name_f]Thisbe[/name_f] [name_f]Elspeth[/name_f] maybe?
@Johannaa [name_f]Tamar[/name_f] is one of my faves -so much so, it’s one of my characters names! [name_f]Tamar[/name_f] [name_u]Louise[/name_u] or [name_f]Tamar[/name_f] [name_f]Elise[/name_f]!!