Which spellings do you prefer out of…
[name]Amelia[/name] or [name]Emilia[/name]
[name]Vivian[/name] or [name]Vivienne[/name]
[name]Juliette[/name] or [name]Juliet[/name]
Which spellings do you prefer out of…
[name]Amelia[/name] or [name]Emilia[/name]
[name]Vivian[/name] or [name]Vivienne[/name]
[name]Juliette[/name] or [name]Juliet[/name]
[name]Amelia[/name] and [name]Emilia[/name] have way different vibes [name]Emilia[/name] bringing super popular [name]Emily[/name] to mind. [name]Both[/name], i think, are gorgeous.
[name]Vivienne[/name] is more glamourous but I also like the simpler vivacious [name]Vivian[/name].
Definitely [name]Juliet[/name].
[name]Amelia[/name] - this name is unrelated to [name]Emilia[/name] so I wouldn’t consider it another spelling
[name]Vivienne[/name] - just love this spelling, it’s not frilly imo but a little more sophisticated, however I think the name is beautiful either way
[name]Juliet[/name] - the “ette” just seems over the top to me, [name]Juliet[/name] is perfect without it.
[name]Amelia[/name]
[name]Vivienne[/name]
[name]Juliette[/name]
[name]Amelia[/name]
[name]Vivian[/name]
[name]Juliet[/name]
[name]Amelia[/name]- This just makes more sense to me.
[name]Vivian[/name]- I love the simple beauty of this compared to [name]Vivienne[/name].
[name]Juliet[/name]- What I said about [name]Vivian[/name]/[name]Vivienne[/name] applies to [name]Juliet[/name]/[name]Juliette[/name].
[name]Amelia[/name] or [name]Emilia[/name] - [name]Amelia[/name]. Nothing against [name]Emilia[/name] but I do think it will just cause headaches.
[name]Vivian[/name] or [name]Vivienne[/name] - [name]Vivian[/name]. Quite like both honestly I guess I just like the simplicity of [name]Vivian[/name] a touch more. I think when people guess how to spell it though they will guess about equally.
[name]Juliette[/name] or [name]Juliet[/name] - [name]Juliet[/name], but I don’t mind the other, but again, I think this is the most straightforward.
[name]Amelia[/name] or [name]Emilia[/name] - so I’m going to jump right out of the box and say [name]Amelie[/name].
[name]Vivian[/name] or [name]Vivienne[/name] - [name]Vivienne[/name]
[name]Juliette[/name] or [name]Juliet[/name] - [name]Juliette[/name]
[name]Amelia[/name]
[name]Vivienne[/name]
[name]Juliet[/name]
[name]Emilia[/name], [name]Vivienne[/name] and [name]Juliet[/name].
[name]Emilia[/name]
[name]Vivienne[/name]
[name]Juliet[/name]
[name]Amelia[/name] or [name]Emilia[/name] - To me these are not variations on the same name, they are different names. That said, I prefer [name]Amelia[/name].
[name]Vivian[/name] or [name]Vivienne[/name] - I used to prefer [name]Vivienne[/name] but [name]Vivian[/name] is growing on me more. [name]Both[/name] are nice, it’s hard to choose.
[name]Juliette[/name] or [name]Juliet[/name] - [name]Juliet[/name] for sure. [name]Juliette[/name] is too frilly for me.
[name]Amelia[/name]
[name]Vivienne[/name]
[name]Juliet[/name]
[name]Emilia[/name] - but I love both!
[name]Vivienne[/name]
[name]Juliette[/name] as an MN [name]Juliet[/name] as a FN
I choose:
[name]Amelia[/name]
[name]Vivienne[/name]
[name]Juliet[/name]
[name]Emilia[/name]
[name]Vivienne[/name]
[name]Juliet[/name].
But I (perhaps wrongly) pronounce [name]Vivian[/name] and [name]Vivienne[/name] differently. [name]Vivian[/name] is [name]VI[/name]-vi-ann, and [name]Vivienne[/name] is vi-vi-[name]ANN[/name]. Same with [name]Juliet[/name]/[name]Juliette[/name].
[name]Emilia[/name]
[name]Vivienne[/name]
[name]Juliet[/name]
[name]Amelia[/name] or [name]Emilia[/name] - I prefer [name]Amelia[/name]
[name]Vivian[/name] or [name]Vivienne[/name] - different names to me, [name]Vivienne[/name] has the stress on the second syllable
[name]Juliette[/name] or [name]Juliet[/name] - same applies here, [name]JuliETTE[/name];
so if we’re talking about the english pronunciation, I prefer [name]Vivian[/name] and [name]Juliet[/name]
I like all these spellings.