See the results of this poll: Which Two?
Respondents: 34 (This poll is closed)
- Rafferty and Fletcher : 16 (47%)
- Roscoe and Felix: 18 (53%)
Respondents: 34 (This poll is closed)
If I could mix and match, [name_m]Rafferty[/name_m] and [name_m]Felix[/name_m]. If not, [name_m]Rafferty[/name_m] and [name_m]Fletcher[/name_m].
I adore [name_m]Rafferty[/name_m] and [name_m]Felix[/name_m].
[name_u]Roscoe[/name_u] and [name_m]Felix[/name_m] is what I picked. Like @lovemysweeties, if I could mix and match I would go for [name_m]Rafferty[/name_m] and [name_m]Felix[/name_m].
I like [name_m]Rafferty[/name_m], [name_u]Roscoe[/name_u] and [name_m]Felix[/name_m]. I chose [name_u]Roscoe[/name_u] and [name_m]Felix[/name_m], but I’d like [name_m]Rafferty[/name_m] and [name_m]Felix[/name_m] too.
I would also choose [name_m]Rafferty[/name_m] and [name_m]Felix[/name_m]
[name_m]Felix[/name_m] is a name I really like (in the english prn)
[name_m]Fletcher[/name_m] is also cool , but a bit to lastname-y
[name_u]Roscoe[/name_u] is super cool, sadly it makes me think of a dog
only I can’t bring myself to like [name_m]Rafferty[/name_m], it sounds like a noun to me rather than a firstname.
(I do realise that roscoe and fletcher are technically nouns, too.)
Siblings to [name_u]Roscoe[/name_u] and [name_m]Felix[/name_m] could be - sorry if this is way off - [name_u]Julie[/name_u], [name_m]Hector[/name_m], [name_f]Gemma[/name_f], [name_u]Riley[/name_u] (boy)
Me too:) I love [name_m]Rafferty[/name_m], but not really [name_m]Fletcher[/name_m]. [name_m]Felix[/name_m] and [name_u]Roscoe[/name_u] are both cool.
I voted for [name_u]Roscoe[/name_u] and [name_m]Felix[/name_m], although personally I prefer [name_u]Roscoe[/name_u] and [name_m]Fletcher[/name_m].