A good match to Zoey

I am pregnant with a little boy and I have a 2 year old girl named [name]Zoey[/name] [name]Elisheva[/name]. So far some names I like are
1.[name]Milo[/name]
2.[name]Asher[/name]
3.[name]Owen[/name]
4.[name]Dashiell[/name] (nn [name]Dash[/name]).
Any opinions? Also, any suggestions welcome!

To me, [name]Zoey[/name] and [name]Owen[/name] sound kind of matchy. They have a similar pair of vowel sounds.

[name]Zoey[/name] and [name]Asher[/name] are good together.
[name]Zoey[/name] and [name]Dashiell[/name] - fun and quirky. I love quirky.
[name]Zoey[/name] and [name]Milo[/name] - this combo is lots of fun, too.

[name]Hi[/name]! I second [name]Susan[/name]'s post! My favorite withi [name]Zoey[/name] is [name]Asher[/name], because they have different vowel sounds, and because I love how you’ve got one name from each end of the alphabet. :slight_smile:

More names that remind me of [name]Dashiell[/name]:

[name]Atticus[/name]
[name]August[/name]/[name]Augustin[/name]
[name]Blaise[/name]
[name]Calvin[/name]
[name]Charles[/name]
[name]Dexter[/name]
[name]Edward[/name]
[name]Elias[/name]
[name]Frederick[/name]
[name]Lionel[/name]
[name]Jasper[/name]
[name]Miles[/name]
[name]Maxwell[/name]
[name]Oscar[/name] (gives you the O, but it’s a short O sound, which, to me, sounds less matchy with [name]Zoey[/name])
[name]Sebastian[/name]
[name]Theodore[/name]
[name]William[/name]
[name]Willem[/name]

Some more Biblical names I can see with [name]Zoey[/name]:

[name]Benjamin[/name]
[name]Daniel[/name]
[name]Ezra[/name]
[name]Gabriel[/name]
[name]Gideon[/name]
[name]Isaac[/name]
[name]Levi[/name]
[name]Micah[/name]
[name]Nathaniel[/name]
[name]Simon[/name]
[name]Samuel[/name]

Names that remind me of [name]Owen[/name]:

[name]Archer[/name]
[name]Abbott[/name] (nn [name]Abe[/name])
[name]Bennett[/name]
[name]Beckett[/name]
[name]Conrad[/name]
[name]Callum[/name]
[name]Donovan[/name]
[name]Everett[/name]
[name]Griffin[/name]
[name]Harrison[/name]
[name]Liam[/name]
[name]Quinlan[/name]
[name]Rhys[/name]
[name]Sullivan[/name]
[name]Truman[/name]
[name]Wilson[/name]

I love [name]Asher[/name] and [name]Zoey[/name]! :slight_smile:

Good luck! :slight_smile:

1.[name]Milo[/name] - I love [name]Zoey[/name] and [name]Milo[/name]. I like that they both have Os, but you won’t get tongue tied because the Os are never next to each other whether you say it [name]Zoey[/name] and [name]Milo[/name] or [name]Milo[/name] and [name]Zoey[/name]. This might be my favorite.
2.[name]Asher[/name] - I love [name]Asher[/name], and I second [name]Jill[/name]'s comment about having an A and a Z, that’s really cute! When I say [name]Zoey[/name] and [name]Asher[/name] it sounds like [name]Zoey[/name] Enasher, though.
3.[name]Owen[/name] - [name]Love[/name] the name [name]Owen[/name], but I think it would get too confusing with [name]Zoey[/name].
4.[name]Dashiell[/name] (nn [name]Dash[/name]) - This is my favorite name ever because it’s my son’s name. [name]Zoey[/name] and [name]Dash[/name] is adorable.

I can’t choose which I like more with [name]Zoey[/name]… it’s neck and neck between [name]Milo[/name] and [name]Dash[/name]! [name]Asher[/name] is next for me just because of the [name]Zoey[/name] Enasher thing, but if that doesn’t bother you (it probably doesn’t! I’m just crazy) then I would love [name]Asher[/name] just as much. You have a tough decision ahead of you! The only one I would eliminate is [name]Owen[/name], for sure.

[name]Zoey[/name] and…

[name]Beckett[/name]
[name]Reuben[/name]
[name]Holden[/name]
[name]Saul[/name]
[name]Levi[/name]
[name]Seth[/name]
[name]Truman[/name]
[name]Sawyer[/name]
[name]Schuyler[/name]
[name]Roman[/name]
[name]Orion[/name]
[name]Bram[/name]
[name]Elias[/name]
[name]Oliver[/name]
[name]Laszlo[/name]

My favorite of the names you mentioned is [name]Zoey[/name] and [name]Asher[/name].

Good luck!